Výkonnostní marketing

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

I tradiční firmy občas musejí upravit svou značku, aby vynikly před konkurencí. Papírnictví Pavlík jsme pomohli najít nový tón komunikace, vhodného maskota a originální grafický styl. Že to celé zafungovalo dokázala první kampaň, která přinesla růst tržeb i hledanost značky.

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Spojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků
Detail reference

Počítejte s nejnovějšími technologiemi

Milujeme výzvy. Když nás oslovil prodejce elektroniky a IT ExaSoft s poptávkou správy PPC a velmi ambiciózním požadavkem dostat PNO pod 5 %, ani chvíli jsme neváhali. Vznikla tak spolupráce s meziročním navýšením tržeb o 233 % a PNO 4,7 %.

100 %
dosažení cílů
233 %
nárůst tržeb
4,7 %
podíl nákladů na obratu
Detail reference

Buďte jiní. Získejte pozornost

Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.

8 500
nových odběratelů
notifikací
8,24 %
průměrná míra
prokliku
300
konverzí
Detail reference

Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze k zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň
Detail reference

Zvýšit tržby nemusí být oříšek

Vidět své klienty růst je skvělý pocit. Ještě lepší pocit je, když jim k tomu pomůžeme. Pro obchod se zdravou výživou Grizly.cz jsme namíchali výživnou směs e-mailingu, chytrých kampaní, browse-remarketingových sestav a automatizované komunikace. Ztrojnásobili jsme zákaznickou databázi, navýšili konverzní poměr a pomohli zavést lovebrand.

3x
větší databáze
zákazníků
9 %
konverzní poměr
e-mailu
40 %
nových zákazníků
nakoupilo
Detail reference