E-mail marketing

Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení
Detail reference

Získali jsme věrné zákazníky chytrým e-mailingem

Tradiční hodinkový průmysl dlouhodobě bojuje s konkurencí chytrých hodinek, které reprezentuje zejména Apple Watch. Tento stav komplikuje získávání nových zákazníků a zhoršuje potenciál růstu. Klient se na nás obrátil, abychom mu e-mail marketingem pomohli získat pozornost dřívějších zákazníků a zvýšit tržby.

6,73%
konverzní poměr
99,56%
doručitelnost
100% zvýšení
opakovaných tržeb
Detail reference

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Vítězná kampaň umí ladně komunikovat

Získat nové zákazníky v online prostředí není vůbec jednoduché. Nejdůležitější je originální a správná komunikace. Nám se podařilo vytvořit úspěšnou akviziční kampaň pro Knihy Dobrovský. Porota soutěže WebTop100 naši práci ocenila třetím místem.

3. místo
v soutěži WebTop100
3,42 %
konverze
37 535
získaných kontaktů
Detail reference

Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení
Detail reference

Tescoma dvojnásobné tržby má

Věděli jste, že jedním e-mailem je možné nalákat davy lidí do kamenných prodejen? Naše oceňovaná kampaň pro společnost Tescoma to umí, a to dokonce pravidelně. Na prodejně navíc v den akce zvedá tržby v průměru o 211 %.

211 %
nárůst tržeb v den akce
335 %
nárůst tržeb u členů
věrnostního programu
21 %
open rate automatizované
kampaně
Detail reference

Buďte jiní. Získejte pozornost

Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.

8 500
nových odběratelů
notifikací
8,24 %
průměrná míra
prokliku
300
konverzí
Detail reference

Kampaň se značkovým obsahem

Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.

1.
místo v soutěži WebTop100
Až 50 %
míra otevření newsletterů
3.
nejúspěšnější kampaň
Detail reference

E-mail marketing vychovaný od plenek

Trh s kojeneckým zbožím je v mnoha ohledech specifický – zákazníci se rychle mění a konkurence je vysoká. I tak jsme ho specializovanému e-shopu s výživou a potřebami pro kojence pomohli dobýt. Přispěla k tomu chytrá strategie e-mailové komunikace, která mu přináší čtvrtinu všech objednávek.

25 %
objednávek z e-mailu
50 %
zákazníků využije e-mail
při nákupní cestě
Až 7x
vyšší konverzní poměr
u automatizovaných kampaní
Detail reference

Malá kampaň. Velké výsledky

Skvělé prodeje jsou zkrátka v módě. S ikonickou britskou módní značkou Pepe Jeans spolupracujeme už od roku 2013. V roce 2016 se nám povedlo připravit vysoce efektivní kampaň s menšími náklady a nadprůměrným výkonem. Zvýšili jsme konverzní poměr, tržby a přivedli řadu nových zákazníků.

4,7 mil
dosažený obrat
[Kč ]
o 21 %
vyšší konverzní
poměr
350 000
rozpočet na kampaň
[Kč bez DPH]
Detail reference
cs_CZCZ