Kampaň se značkovým obsahem

Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.

1.
místo v soutěži WebTop100
Až 50%
míra otevření newsletterů
3.
nejúspěšnější kampaň

 

Vracíme zákazníky do e-shopu

Chtěli jsme maximálně využít všechny údaje, které máme o každém zákazníkovi k dispozici – webtracking, historie transakcí i jeho preference.

 

UrbanStore.cz využívá nástroj IBM Marketing Cloud, v němž uchovává veškerá data o zákaznících. Díky tomu jsme věděli, kolik uplynulo od posledního nákupu, zda zákazník od té doby e-shop znovu navštívil a případně jaké zboží si prohlížel. Zároveň jsme však nechtěli zákazníky obtěžovat a nudit klasickou prodejní pobídkou.

Newslettery mají proto informativní charakter – upozorňují na kolekce preferovaných značek a jsou doplněné například poslední recenzí z Heureka.cz. Každý zákazník dostane newsletter jen jednou za několik měsíců a orientuje se vždy na kolekce, které mají potenciál ho zaujmout.

 

Ukázka newsletteru

 

Míra otevření atakuje hranici 50 %

Udržet si stávajícího zákazníka je v dnešní době klíčové. A také levnější, než získávání nového.

 

Kampaň jsme vyhodnotili především na základě zájmu o newsletter. Pro tento účel plně postačuje metrika open rate, která si udržela vysoké hodnoty mezi 26 až 53 %. Kampaň je dlouhodobě 3. nejúspěšnější z pohledu tržeb, návštěvnosti i průměrné hodnoty objednávky.

 

 

Ukázka newsletteru

 

1.

místo v soutěži WebTop100

Až 50%

míra otevření

3.

nejúspěšnější kampaň UrbanStore.cz

1.

Pozitivní zpětná vazba