Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Zvýšení obratu o 13 % díky zlepšení webového vyhledávání

Auto Hotárek patří k zavedeným firmám s autodoplňky na českém trhu, která úspěšně působí také v e-commerce. S růstem podnikání ale roste i šíře sortimentu a tím i komplexita nabídky e-shopu. Dřívější systém webového vyhledávání už přestával potřebám klienta stačit, protože uživatelé často nenacházeli to, co chtěli nakoupit. Přečtěte si, jak jsme problém vyřešili.

13%
zvýšení obratu
46%
nárůst konverzního poměru
z vyhledávání
o 25 %
méně vyhledávání
bez výsledku
Detail reference

Získali jsme věrné zákazníky chytrým e-mailingem

Tradiční hodinkový průmysl dlouhodobě bojuje s konkurencí chytrých hodinek, které reprezentuje zejména Apple Watch. Tento stav komplikuje získávání nových zákazníků a zhoršuje potenciál růstu. Klient se na nás obrátil, abychom mu e-mail marketingem pomohli získat pozornost dřívějších zákazníků a zvýšit tržby.

6,73%
konverzní poměr
99,56%
doručitelnost
100% zvýšení
opakovaných tržeb
Detail reference

Úspěšný vstup do e-commerce za pomoci influencerů

Aby vám fungovala spolupráce s influencery, potřebujete dvě věci. Důkladně poznat svou cílovou skupinu a připravit kvalitní obsah, který ji osloví. To se potvrdilo u kampaně pro šetrné čistící a prací prostředky Lovela, které jsme pomohli s úspěšným vstupem do e-commerce. Naše strategie na Instagramu ve spolupráci s influencery zvýšila povědomí o značce a zároveň významně podpořila prodeje. Jak jsme to dokázali?

50%
zvýšení prodejů
2,6 milionů
dosah příspěvků
430
příspěvků s #love_la
Detail reference

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference