Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Vítězná kampaň umí ladně komunikovat

Získat nové zákazníky v online prostředí není vůbec jednoduché. Nejdůležitější je originální a správná komunikace. Nám se podařilo vytvořit úspěšnou akviziční kampaň pro Knihy Dobrovský. Porota soutěže WebTop100 naši práci ocenila třetím místem.

3. místo
v soutěži WebTop100
3,42 %
konverze
37 535
získaných kontaktů
Detail reference

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

I tradiční firmy občas musejí upravit svou značku, aby vynikly před konkurencí. Papírnictví Pavlík jsme pomohli najít nový tón komunikace, vhodného maskota a originální grafický styl. Že to celé zafungovalo dokázala první kampaň, která přinesla růst tržeb i hledanost značky.

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Spojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků
Detail reference

Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Využili jsme maximum dostupných informací o zájmech zákazníků a propojili je s předpovědí počasí. Tak vznikla kampaň řízená počasím, která přinesla skvělé výsledky a sklidila první místo za e-mailing v soutěži WebTop100.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení
Detail reference