E-commerce konzultace

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

I tradiční firmy občas musejí upravit svou značku, aby vynikly před konkurencí. Papírnictví Pavlík jsme pomohli najít nový tón komunikace, vhodného maskota a originální grafický styl. Že to celé zafungovalo dokázala první kampaň, která přinesla růst tržeb i hledanost značky.

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Spojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků
Detail reference

Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze k zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň
Detail reference