Papírnictví PavlíkVytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

I tradiční firmy občas musejí upravit svou značku, aby vynikly před konkurencí. Papírnictví Pavlík jsme pomohli najít nový tón komunikace, vhodného maskota a originální grafický styl. Že to celé zafungovalo dokázala první kampaň, která přinesla růst tržeb i hledanost značky.

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru

 

Komunikační strategie a redesign značky

Papírnictví Pavlík nejlépe odpovídá archetyp Pečovatele, který je zákazníkům vždy nablízku.

Začali jsme podrobnou analýzou a revizí architektury značky. Zjistili jsme, v čem se Papírnictví Pavlík liší od konkurence, jaké jsou hodnoty a poslání společnosti nebo jakým způsobem působí na samotné zákazníky.

 

1. Určili jsme archetyp značky

S klientem jsme se shodli, že ho nejlépe definuje archetyp Pečovatele se sekundárním archetypem Vládce. Kombinací vznikl lidský a stabilní partner, který se nebojí ukázat své zkušenosti a být vždy nablízku.

 

Ukázka z komunikačního manuálu značky.
Ukázka z komunikačního manuálu značky.

 

2. Definovali jsme cílové skupiny

Celou strategii komunikace jsme vytvářeli pro tři hlavní skupiny:

3. Zvolili jsme tón komunikace

Jedná se o spojení mezi archetypem a cílovými skupinami. Slouží k oslovování emocí a vnitřních potřeb cílové skupiny. Tón komunikace jsme postavili na 3 hlavních pilířích:


Maskotem Papírnictví Pavlík je samotný vlastník

Značku jsme oživili skrze maskota v podobě samotného vlastníka Papírnictví Pavlík. Ten sám silně reprezentuje příběh a historii rodiny Pavlíků, je nablízku zákazníkům a pomáhá jim. Zvolili jsme ho, protože v sobě obsahuje všechny silné vlastnosti společnosti.

Vytvořili jsme nové logo a maskota s plnohodnotným manuálem (původní logo vlevo, nové vpravo)
Vytvořili jsme nové logo a maskota s plnohodnotným manuálem (původní logo vlevo, nové vpravo)

 

Ukázka tištěných materiálů s novým logem a maskotem
Ukázka tištěných materiálů s novým logem a maskotem

 

Příklad brandingu na firemních automobilech
Příklad brandingu na firemních automobilech

 

Kampaň Back to School

Jako motiv Back to school kampaně jsme zvolili koncept Prázdniny skončí, my zůstaneme.

Po úspěšném rebrandingu jsme byli připraveni spustit první kampaň. Aby nový brand nezapadl mezi ostatní, zvolili jsme originální leitmotiv kampaně: Prázdniny skončí, my zůstaneme. 

Připravili jsme balíčky grafických bannerů přizpůsobených každé etapě a vytvořili videa, která byla nasazena na YouTube a televizi Seznam TV. Kampaň jsme rozdělili do dvou rovin:

1. Podpora značky 

Ukázka bannerů brandové kampaně
Ukázka bannerů brandové kampaně

 

2. Produktová reklama

Ukázka bannerů produktové reklamy.
Ukázka bannerů produktové reklamy.

 

 

 

 

19%

meziroční nárůst tržeb

30%

nárůst počtu transakcí

22%

nárůst konverzního poměru