Kreativa

Úspěšný vstup do e-commerce za pomoci influencerů

Aby vám fungovala spolupráce s influencery, potřebujete dvě věci. Důkladně poznat svou cílovou skupinu a připravit kvalitní obsah, který ji osloví. To se potvrdilo u kampaně pro šetrné čistící a prací prostředky Lovela, které jsme pomohli s úspěšným vstupem do e-commerce. Naše strategie na Instagramu ve spolupráci s influencery zvýšila povědomí o značce a zároveň významně podpořila prodeje. Jak jsme to dokázali?

50%
zvýšení prodejů
2,6 milionů
dosah příspěvků
430
příspěvků s #love_la
Detail reference

Vytvořili jsme moderní tvář tradiční značce

Redesign značky je bezpochyby jednou z nejtěžších marketingových disciplín. Aby proběhl správně, je nutné se na něj řádně přichystat. Pro našeho klienta Papírnictví Pavlík jsme jeden takový redesign připravili. Že se povedl, prokázala hned naše první společná kampaň. Jak to ale celé probíhalo a co si z toho můžete odnést?

19%
meziroční nárůst
tržeb
30%
nárůst počtu
transakcí
22%
nárůst konverzního
poměru
Detail reference

Spojení obsahu a výkonu dokáže na Facebooku kouzla

Co se stane, když spojíte kvalitní obsah a výkon na Facebooku? Vytvoříte dlouhodobě silný a konverzní kanál, který podpoří prodej i budování značky. Své o tom ví Knihy Dobrovský, kterým Facebook přináší tisíce objednávek měsíčně i nové návštěvníky do kamenných prodejen.

4 400
konverzí měsíčně
30 Kč
cena za konverzi
24 000
nových fanoušků
Detail reference

Buďte jiní. Získejte pozornost

Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.

8 500
nových odběratelů
notifikací
8,24 %
průměrná míra
prokliku
300
konverzí
Detail reference