Digitální média

Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze k zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň
Detail reference

YouTube kampaň pro kutily

Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značku. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.

450 000
oslovených uživatelů
33,94 %
zhlédnutí videa
0,52 Kč
za zhlédnutí videa
Detail reference