Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze k zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň

 

Zvyšujeme povědomí o české firmě

Povědomí o firmě jsme se snažili zvýšit video kampaní na YouTube.

Firma KOH-I-NOOR nás oslovila s úkolem vytvořit digitální strategii pro zahraniční trhy s cílem zvýšit povědomí o značce. Na návrhu se podílela také společnost Google, která jako nejvhodnější zemi pro první kampaň zvolila Polsko.

Součástí řešení byly dvě strategie s různými metrikami vyhodnocení. Zvýšit návštěvnost vybrané landing page měla obsahová a vyhledávací kampaň. Povědomí o firmě jsme se snažili zvýšit video kampaní na YouTube. Klíčovými metrikami byl zásah (dokončené shlédnutí), impression frequency a VTR pro jednotlivé typy publik.

Kompletní media plán aktivit vznikl pod taktovkou Google.

Ukázka kampaně

Po spuštění kampaně jsme průběžně optimalizovali výkon všech kampaní a pracovali s remarketingovými publiky. Společnost Google s námi konzultovala vývoj kampaně a plnění cílů.

Ukázka kampaně

Zvýšili jsme prodeje a ušetřili na nákladech

Náklady na kampaň byly oproti očekávání o 24 % nižší.

 

Že byla podzimní kampaň úspěšná, potvrzuje meziroční růst prodeje v kamenných prodejnách o 29 %. Podle metriky Brand Lift společnosti Google pomohla kampaň k růstu známosti značky o 14,4 % a značka KOH-I-NOOR se v tomto výzkumu umístila na prvním místě coby nejznámější brand ve svém oboru.

 

 

 

29%

růst prodejů

14,4 %

známost značky

O 24 %

nižší náklady na kampaň

76,7 %

spontánní znalost značky