Hudy Sport Kampaň řízená počasím

Razíme cestu personalizace a automatizace. Pro HUDYsport jsme proto připravili e-mailovou kampaň budoucnosti. Obsah newsletterů jsme přizpůsobili nejen konkrétním zájmům zákazníků, ale také předpovědi počasí. Kampaň ocenila porota WebTop100 prvním místem v kategorii e-mailing.

1. místo
v soutěži
WebTop 100
o 30 %
vyšší
open rate
Unikát
zcela jedinečné
řešení

 

Koukli jsme se zákazníkům do hlavy

“Obsah newsletterů jsme přizpůsobili nejen konkrétním zájmům zákazníků, ale také předpovědi počasí.”

 

Při návrhu personalizovaných a plně automatizovaných e-mailových kampaní pro HUDYsport jsme se snažili využít co nejvíce dostupných informací o zákaznících.

Při té příležitosti nás napadlo, že na jejich nákupní chování má vliv i něco, co dokážeme se střídavými úspěchy už několik let předpovídat – počasí. A tak začaly vznikat první návrhy e-mailové kampaně řízené počasím.

 

Příklad newsletteru řízeného počasím.
Příklad newsletteru řízeného počasím.

 

Do deště pršiplášť, do tropů plavky

“Podle toho, jestli se v konkrétním kraji blíží déšť, sníh, tropické horko nebo vítr, dostane každý uživatel newsletter s návrhem vhodného oblečení a nabídkou relevantních blogových článků.”

 

Kampaň jsme napojili na předpověď počasí od AccuWeather. Podle toho, jestli se v konkrétním kraji blíží déšť, sníh, tropické horko nebo vítr, dostane každý uživatel newsletter s návrhem vhodného oblečení a nabídkou relevantních blogových článků.

Kromě toho zohledňuje newsletter také poslední zobrazené produkty zákazníka a oslovuje ho jménem. Samozřejmostí je výběr oblečení podle toho, zda je adresátem muž nebo žena. Všechno navíc funguje automaticky.

 

Banner použitý v rozesílce se lišil pro muže a ženy.
Banner použitý v rozesílce se lišil pro muže a ženy.

 

Konečně e-maily, které si zákaznici chtějí přečíst

 

“Open rate počasím řízeného e-mailingu byl o 30 % vyšší než u plošných rozesílek.”

V rámci prestižní soutěže WebTop100 získala v roce 2017 kampaň první místo v kategorii e-mail. Uspěla tak v konkurenci více než 200 projektů, které se do soutěže přihlásili.

Open rate počasím řízeného e-mailingu byl o 30 % vyšší než u plošných rozesílek. Z hlediska návštěvnosti, tržeb i průměrné výše objednávky jde o třetí nejúspěšnější e-mailovou kampaň HUDYsportu.

 

1.

místo v kategorii e-mail na WebTop100

30 %

větší open rate než u plošných rozesílek

3.

místo v žebříčku e-mailových kampaní HUDYsport