Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

YouTube kampaň pro kutily

Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značku. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.

450 000
oslovených uživatelů
33,94 %
zhlédnutí videa
0,52 Kč
za zhlédnutí videa
Detail reference

Kampaň se značkovým obsahem

Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.

1.
místo v soutěži WebTop100
Až 50 %
míra otevření newsletterů
3.
nejúspěšnější kampaň
Detail reference

E-mail marketing vychovaný od plenek

Trh s kojeneckým zbožím je v mnoha ohledech specifický – zákazníci se rychle mění a konkurence je vysoká. I tak jsme ho specializovanému e-shopu s výživou a potřebami pro kojence pomohli dobýt. Přispěla k tomu chytrá strategie e-mailové komunikace, která mu přináší čtvrtinu všech objednávek.

25 %
objednávek z e-mailu
50 %
zákazníků využije e-mail
při nákupní cestě
Až 7x
vyšší konverzní poměr
u automatizovaných kampaní
Detail reference

Malá kampaň. Velké výsledky

Skvělé prodeje jsou zkrátka v módě. S ikonickou britskou módní značkou Pepe Jeans spolupracujeme už od roku 2013. V roce 2016 se nám povedlo připravit vysoce efektivní kampaň s menšími náklady a nadprůměrným výkonem. Zvýšili jsme konverzní poměr, tržby a přivedli řadu nových zákazníků.

4,7 mil
dosažený obrat
[Kč ]
o 21 %
vyšší konverzní
poměr
350 000
rozpočet na kampaň
[Kč bez DPH]
Detail reference