Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Tescoma dvojnásobné tržby má

Věděli jste, že jedním e-mailem je možné nalákat davy lidí do kamenných prodejen? Naše oceňovaná kampaň pro společnost Tescoma to umí, a to dokonce pravidelně. Na prodejně navíc v den akce zvedá tržby v průměru o 211 %.

211 %
nárůst tržeb v den akce
335 %
nárůst tržeb u členů
věrnostního programu
21 %
open rate automatizované
kampaně
Detail reference

Buďte jiní. Získejte pozornost

Rádi objevujeme inovativní postupy. S naším stálým klientem, módním e-shopem Different.cz jsme v rámci tří měsíců otestovali nový kanál. Push notifikace. Tento kanál slouží jako skvělý podpůrný prostředek k nejrůznějším typům marketingových aktivit. Zvyšuje totiž retenci i akvizici zákazníků a pomáhá udržet stálou pozornost.

8 500
nových odběratelů
notifikací
8,24 %
průměrná míra
prokliku
300
konverzí
Detail reference

Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze ke zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň
Detail reference

YouTube kampaň pro kutily

Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značky. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.

450 000
oslovených uživatelů
33,94 %
zhlédnutí videa
0,52 Kč
za zhlédnutí videa
Detail reference