Spolupráce. Prosperita. Důvěra

Stojíme si za vším, co děláme. Ukážeme vám proč.

Vystřihli jsme brandovou kampaň v Polsku

Reklama na YouTube nemusí sloužit pouze ke zvýšení povědomí, ale také podpoře prodeje. České značce KOH-I-NOOR jsme díky chytré kombinaci výkonnostní a video reklamy pomohly zvýšit prodeje v Polsku o 29 %. Podle metriky Brand Lift se navíc společnost stala nejznámější ve svém oboru.

29%
růst prodejů
14,4 %
známost značky
O 24 %
nižší náklady na kampaň
Detail reference

YouTube kampaň pro kutily

Dát o sobě vědět novým zákazníkům? V takovém případě je vhodné zvolit kampaň na podporu značky. Společnosti Narex jsme se pomohli zvýšit povědomí u amatérských kutilů mladší generace ve věku 25–44 let. Pozornost jsme zaměřili na síť YouTube, kde jsme pomocí přesně zacílené video kampaně oslovili stovky tisíc uživatelů.

450 000
oslovených uživatelů
33,94 %
zhlédnutí videa
0,52 Kč
za zhlédnutí videa
Detail reference

Kampaň se značkovým obsahem

Nejlepší nápady nebývají nutně složité. E-shopu se značkovým oblečením UrbanStore.cz jsme navrhli reaktivační kampaň, která bude oslovovat zákazníky, jež si na e-shopu už dlouho nic nekoupili. Za své originální pojetí získala 1. místo v soutěži WebTop100.

1.
místo v soutěži WebTop100
Až 50 %
míra otevření newsletterů
3.
nejúspěšnější kampaň
Detail reference

E-mail marketing vychovaný od plenek

Trh s kojeneckým zbožím je v mnoha ohledech specifický – zákazníci se rychle mění a konkurence je vysoká. I tak jsme ho specializovanému e-shopu s výživou a potřebami pro kojence pomohli dobýt. Přispěla k tomu chytrá strategie e-mailové komunikace, která mu přináší čtvrtinu všech objednávek.

25 %
objednávek z e-mailu
50 %
zákazníků využije e-mail
při nákupní cestě
Až 7x
vyšší konverzní poměr
u automatizovaných kampaní
Detail reference
cs_CZCZ