Pepe JeansMalá kampaň. Velké výsledky

Skvělé prodeje jsou zkrátka v módě. S ikonickou britskou módní značkou Pepe Jeans spolupracujeme už od roku 2013. V roce 2016 se nám povedlo připravit vysoce efektivní kampaň s menšími náklady a nadprůměrným výkonem. Zvýšili jsme konverzní poměr, tržby a přivedli řadu nových zákazníků.

4,7 mil.
dosažený obrat
[Kč ]
o 21 %
vyšší konverzní
poměr
350 000
rozpočet na kampaň
[Kč bez DPH]

 

Kvalitní analýzou jsme ušetřili čas i peníze

 

„Připravili jsme nízkonákladovou kampaň, která je jasným důkazem, že násobně zvýšit prodeje je možné i při minimální investici.“

Hlavním úkolem bylo vytvořit podzimní kampaň, která měla být větší a úspěšnější než předchozí rok a měla oslovit nové skupiny zákazníků.

Provedli jsme komplexní analýzu současného stavu a zjistili jsme, že e-shopu vzrostl počet uživatelů přistupujících z mobilního zařízení o 40 %. Zároveň se ale snížilo procento nových zákazníků z důvodu absence responzivního webu a chybějící propagace celých kolekcí.

 

Postup prací byl následující:

  1. Příprava a spuštění responzivního e-shopu s cílem zkvalitnění zážitku pro návštěvníky z mobilů
  2. Příprava nových kolekcí
  3. Návrh mediaplánu s důrazem na výkonnostní kanály
  4. Tvorba videí propagujících nové kolekce
  5. Příprava mobilních kampaní
  6. Propojení e-shopu s prodejnami – zavedení možnosti rychlé rezervace zboží na prodejně

 

„Základem kampaně bylo vytvoření nových produktových kolekcí zaměřených na školu, pracovní prostředí a volný čas.“

Základem kampaně bylo vytvoření nových produktových kolekcí zaměřených na školu, pracovní prostředí a volný řas. Ke každé kolekci jsme připravili komunikační strategii a natočili promo videa.

Většinu reklamních investic jsme zaměřili na výkonnostní kanály – Search, E-mailing, Social a Remarketing. Brandově jsme kampaň podpořili pomocí YouTube, Display a RTB. Protože byly náklady na kampaň omezené, investovali jsme rozumně, s největším podílem pro Display a Search.

 

 

Mobilní nakupování funguje

„Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.“

 

Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 000 Kč jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %. Noví zákazníci se na celkovém obratu podíleli z 30 %, u mobilních zařízení tvořili dokonce 45 % všech objednávek.

 

4,7 mil.

dosažený obrat

21 %

nárůst konverzního poměru

30 %

obratu tvoří noví zákazníci