Skvělé prodeje jsou zkrátka v módě. S ikonickou britskou módní značkou Pepe Jeans spolupracujeme už od roku 2013. V roce 2016 se nám povedlo připravit vysoce efektivní kampaň s menšími náklady a nadprůměrným výkonem. Zvýšili jsme konverzní poměr, tržby a přivedli řadu nových zákazníků.
„Připravili jsme nízkonákladovou kampaň, která je jasným důkazem, že násobně zvýšit prodeje je možné i při minimální investici.“
Hlavním úkolem bylo vytvořit podzimní kampaň, která měla být větší a úspěšnější než předchozí rok a měla oslovit nové skupiny zákazníků.
Provedli jsme komplexní analýzu současného stavu a zjistili jsme, že e-shopu vzrostl počet uživatelů přistupujících z mobilního zařízení o 40 %. Zároveň se ale snížilo procento nových zákazníků z důvodu absence responzivního webu a chybějící propagace celých kolekcí.
„Základem kampaně bylo vytvoření nových produktových kolekcí zaměřených na školu, pracovní prostředí a volný čas.“
Základem kampaně bylo vytvoření nových produktových kolekcí zaměřených na školu, pracovní prostředí a volný řas. Ke každé kolekci jsme připravili komunikační strategii a natočili promo videa.
Většinu reklamních investic jsme zaměřili na výkonnostní kanály – Search, E-mailing, Social a Remarketing. Brandově jsme kampaň podpořili pomocí YouTube, Display a RTB. Protože byly náklady na kampaň omezené, investovali jsme rozumně, s největším podílem pro Display a Search.
„Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %.“
Výsledky kampaně byly více než uspokojivé – s nízkým rozpočtem 350 000 Kč jsme dosáhli obratu 4,7 milionu Kč. Podařilo se nám zvýšit tržby i konverzní poměr o 21 %. Noví zákazníci se na celkovém obratu podíleli z 30 %, u mobilních zařízení tvořili dokonce 45 % všech objednávek.