Eshopista: Síla ponákupního vztahu se zákazníkem
Červnový Eshopista se zaměřil na zásadní téma – efektivní práci se zákazníky po nákupu.
Vzhledem ke zvyšujícím se nákladům na reklamu, náročným zákazníkům a rostoucí zahraniční konkurenci kvůli nástupu marketplaces už nestačí jen získávat nové klienty. Klíčové je naopak umět se zákazníkem efektivně pracovat. Zaměřili jsme se na praktické ukázky a nápady, jak správně pracovat s nástroji pro sběr dat a komunikaci. Dozvěděli jste se o reálných problémech, úspěšných příkladech i poučných nezdarech a získali jste návod, jak dlouhodobě sledovat a vyhodnocovat zdraví vaší zákaznické databáze.
![](https://www.acomware.cz/wp-content/uploads/2024/05/acw_600x600_Eshopista-202404-Sila_Ponakupniho_Vztahu-SoMe-FB-IG-post-1200x1200-V1-2.jpg)