Zvyšování návštěvnosti

Potýká se Váš e-shop s nízkou návštěvností? Nenavštěvují jej ti správní uživatelé? Anebo nevyužíváte jako zdroj návštěvnosti všechny dostupné kanály? Naši specialisté Vám pomohou přivést na e-shop budoucí zákazníky a zvýšit tak obrat i zisk.

Podmínkou pro vyšší zisky je dostatečně široká základna návštěvníků. Čím více uživatelů, tím více uskutečnitelných konverzí. Předpokladem je však relevantní návštěvnost, tedy uživatelé, kteří o nabízený sortiment mají alespoň potenciální zájem. A právě tyto návštěvníky naši specialisté získají pro Váš e-shop.

Osvědčené i inovativní techniky

Výběr správné strategie záleží na individuální situaci každého klienta – na postavení na trhu, současném marketingu i finančních možnostech.

 

 

náhled webu astratex.cz

Kombinací různých strategií jsme z Astratex.cz udělali číslo jedna mezi prodejci spodního prádla.

 

Kampaň Pampers přinesla zvýšení obratu o 170 %. 

Zaměřujeme se na relevantní návštěvnost

Cílem je přivést do internetového obchodu především budoucí zákazníky. Soustředíme se proto na kvalitu a ne na kvantitu. Dokážeme Vám zajistit návštěvníky, kteří mají zájem ve Vašem e-shopu nakoupit a kteří zvýší Vaše konverze.

Dostaňte svůj e-shop mezi ty nejnavštěvovanější ve svém oboru. A maximalizujte tak obraty i prestiž.

 ​​

PPC kampaně

Námi vytvořené kampaně dosahují lepších pozic při nižší ceně za proklik, což pomáhá snižovat cenu za konverzi a přináší více relevantních návštěvníků na Váš e-shop. PPC kampaně spravujeme našim klientům v celé řadě evropských zemí.

Moderními technologiemi dostaneme zpět až 10 % návštěvníků Vašeho e-shopu - pomocí remarketingu dosahujeme skvělých výsledků.

Jako společnost spravující vaše PPC jsme Google partner třetí strany. Na této stránce najdete vysvětlující dokument (pouze v angličtině) pro klienty, kterým AdWords spravuje třetí strana (agentura).

 

Německé verzi e-shopu VašeČočky.cz jsme zvýšili obrat o 300 %.

 

 

náhled webu sportisimo.cz

Pro e-shop Sportisimo.cz zajišťujeme mediální kampaně na předních českých serverech.

Mediální kampaně

Mediální kampaně přinášejí okamžitou návštěvnost a zároveň mají dlouhodobý efektOproti jiným reklamám mají obrovskou výhodu v okamžité měřitelnosti, a tedy současně i možnosti změn. Díky online statistikám okamžitě víme, jak jsou která média úspěšná a jak jsou které kreativy atraktivní -  můžeme je tedy dle průběžných výsledků optimalizovat k docílení maximálního efektu. Po skončení kampaně detailnímě vyhodnotíme – srovnáme je s očekáváním a odhadem dlouhodobého dopadu – tzv. „post-efektu“ (vracející se zákazníci, opakované nákupy apod.).

 ​​

Srovnávače zboží

Srovnávače zboží jsou nedílnou součástí propagace každého e-shopu, jejich využitím můžete své tržby zvýšit až o 50 % s minimálními náklady.

Nejprve uděláme vstupní analýzu e-shopu a doporučíme Vám, které srovnávače zboží jsou pro Váš e-shop ty nejvhodnější. Po aktivaci e-shopu v porovnávači se dlouhodobě snažíme provádět různá optimalizační nastavení, která vedou k maximalizaci výkonu, tedy tržeb.

Aby výsledky byly skutečně nejlepší, provádíme pravidelně vyhodnocování rentability, dáváme průběžná doporučení, co dále zlepšit. Naším cílem je Váš úspěch!

 

E-shopu pepe-jeans-store.cz pomáháme umisťovat se na předních příčkách srovnávačů zboží.

 

 

náhled webu gameshop.cz

Výběrem vhodných postupů a technik jsme Gameshop.cz dostali na přední pozice ve vyhledávačích.

SEO - optimalizace pro vyhledávače

Kombinací moderních technik Vám pomůžeme dostat se na přední místa ve vyhledávačích na pro Vás relevantní a hledaná klíčová slova, jež navrhneme v rámci analýzy. Důraz je přitom kladen zejména na relevanci přiváděné návštěvnosti = návštěvníci, ze kterých se nestávají v dobrém poměru zákazníci, jsou z dlouhodobého hlediska bezcenní.

Vedle technické optimalizace také navrhneme strategii obsahového marketingu a linkbuildingu. Tvorbu článků a úpravu textů na e-shopu pak zajistí naši copywriteři.

400+ zákazníků ročně
A každému se věnujeme naplno!

Spokojení klienti

"Dali jsme si cíl prodat sedm kamionů plenek Pampers. Koncepce kampaně v podání ACOMWARE se nám už od počátku líbila a věřili jsme v úspěch. Ale realita ještě naše očekávání předčila – měli jsme dokonce v jednu chvíli absolutně přetížené pracovníky v expedici zboží. Spolupráce s ACOMWARE funguje na dobré bázi – jsou pro nás především konzultačními partnery a jejich odborné rady už našemu e-shopu výrazně pomohly v růstu."

Martin Molčan
Marketingový ředitel Feedo.cz a Feedo.sk, MyMedia s.r.o.

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*