Marketing na hraně

WorkshopOPEN: Inteligentní e-mailová komunikace

Seriál našich workshopů pokračoval setkáním na téma e-mailové komunikace. A přivítali jsme i speciálního hosta: praktické příklady využití inteligentního e-mailingu představil Filip Černý z Kytary.cz.



Číst celý článek
Případové studie

Výzkum: 89 % českých e-shopů očekává letos růst tržeb

Nálada mezi českými e-shopy ještě nikdy nebyla lepší. V roce 2017 očekává růst svých tržeb rekordní množství e-shopů. Ohrozit by je mohla zejména retailová konkurence.

| 02.03.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

UrbanStore.cz: Unikátní kampaň zvyšuje prodeje u stávajících zákazníků

Nápad na novou kampaň určenou k reaktivaci stávajících zákazníků vznikl na jaře loňského roku. Za své pojetí a výsledky si kampaň odnesla první místo v soutěži WebTop100.

| 16.02.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

ExaSoft.cz: Google nákupy přinesly vysoké tržby při nízkém PNO

Důraz na Google nákupy přinesl známému českému e-shopu s počítači a spotřební technikou růst tržeb o stovky procent. Postupnou optimalizací se podařilo snížit PNO až pod úroveň 5 %.

| 08.02.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

Na internetu už prodává většina obchodních řetězců.

Pokud se Češi rozhodnou nakupovat u své oblíbené značky na internetu, ve většině případů uspějí. Už tři čtvrtiny největších obchodních řetězců u nás totiž nabízejí vlastní e-shop. Na rozdíl od loňského roku je již e-shop samozřejmostí například i pro prodejce sportovního vybavení nebo zboží…

| 25.01.2017 | Jan Penkala |
Číst celý článek



Případové studie

Agátin svět: Facebook se osvědčil jako prodejní kanál

Spuštění kampaní e-shopu Agátin svět na Facebooku mělo jasný cíl: zvýšit tržby. Díky kvalitní optimalizaci se také podařilo snížit podíl nákladů na obratu až na pouhých 10 %.

| 11.01.2017 |
Číst celý článek
Případové studie

Tescoma: Originální e-mailová kampaň propaguje kulinářské akce

České společnosti Tescoma jsme vymysleli automatizovanou kampaň, v níž pomocí e-mailu zveme zákazníky na kulinářské akce. Kampaň za svou originalitu i výsledky získala 2. místo v soutěži WebTOP100.

| 15.12.2016 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Případové studie

Helcel nábytek: 5x vyšší obrat díky dlouhodobé spolupráci

S českým prodejcem nábytku spolupracujeme od roku 2013 a za tuto dobu jsme mu pomohli k zvýšení obratu na pětinásobek. Klíčem k růstu byly konzultace i výkonnostní marketing.

| 13.10.2016 | Jakub Janda |
Číst celý článek
Případové studie

Pánvičky.cz: využití značky MasterChef k podpoře prodeje

V loni na podzim jsme k příležitosti další řady kulinářské show MasterChef pomohli známému e-shopu Pánvičky.cz k růstu prodejů. To vše díky správnému využití zvýšené hledanosti.

| 22.06.2016 | Andrea Štefková |
Číst celý článek





1 2 3 4 5

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Recepce: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*