Narex: První digitální kampaň známého výrobce nářadí

Známému výrobci a prodeji nářadí Narex jsme v loňském roce pomáhali s vůbec první digitální kampaní. Ta pomohla zvýšit povědomí o značce i získat nové návštěvníky.

Číst celý článek
Případové studie

Helcel nábytek: 5x vyšší obrat díky dlouhodobé spolupráci

S českým prodejcem nábytku spolupracujeme od roku 2013 a za tuto dobu jsme mu pomohli k zvýšení obratu na pětinásobek. Klíčem k růstu byly konzultace i výkonnostní marketing.

| 13.10.2016 | Jakub Janda |
Číst celý článek
Případové studie

Pánvičky.cz: využití značky MasterChef k podpoře prodeje

V loni na podzim jsme k příležitosti další řady kulinářské show MasterChef pomohli známému e-shopu Pánvičky.cz k růstu prodejů. To vše díky správnému využití zvýšené hledanosti.

| 22.06.2016 | Andrea Štefková |
Číst celý článek
Případové studie

Narex: První digitální kampaň známého výrobce nářadí

Známému výrobci a prodeji nářadí Narex jsme v loňském roce pomáhali s vůbec první digitální kampaní. Ta pomohla zvýšit povědomí o značce i získat nové návštěvníky.

| 16.05.2016 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Případové studie

Exasoft: zvýšení doručitelnosti a příjmů z e-mailingu

Jednomu z největších českých e-shopů zaměřených na IT a spotřební elektroniku jsme pomohli optimalizovat e-mailovou komunikaci. Výsledkem je růst příjmů o 68 %, významná role automatizovaných kampaní a spokojený zákazník.

| 28.04.2016 | Pavel Vondruška |
Číst celý článek



Případové studie

KOH-I-NOOR: Podpora brandu v zahraničí zvýšila prodeje

Na podzim 2015 jsme pro českého výrobce KOH-I-NOOR realizovali kampaň zaměřenou na podporu značky. Ta přispěla nejen ke zvýšení povědomí o značce, ale vedle také k zvýšení prodejů o 29 %.

| 02.03.2016 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Případové studie

SpokojenýPes.cz: důraz na retenci přinesl zvýšení tržeb o 400 %

Za necelý rok po změně na koncept inteligentního e-mailingu zvýšil SpokojenýPes.cz své tržby z tohoto kanálu na 400 %. Jak jsme to dokázali?Za necelý rok po změně na koncept inteligentního e-mailingu zvýšil SpokojenýPes.cz své tržby z tohoto kanálu na 400 %. Jak jsme to dokázali?

| 12.02.2016 | Pavel Vondruška |
Číst celý článek
Případové studie

Studie: Dvě třetiny řetězců už prodává i přes e-shop

Možnost nakoupit na internetu už svým zákazníkům nabízí více než dvě třetiny největších obchodních řetězců v ČR. Nejvíce e-shopů přitom loni otevřeli prodejci módy, naopak své zboží online stále nenabízí prodejci potravin nebo drogerie. Lepší se i nabídka služeb.

 

Z výzkumu na vzorku 126…

| 01.02.2016 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Případové studie

Penzo.cz: zrychlení expedice o 60 %

E-shop se zahradní technikou Penzo.cz začal na základě našeho doporučení využívat službu Balíkobot.cz. Výsledkem je výrazné zrychlení expedice a snížení personálních i dalších nákladů.

| 13.01.2016 | Ondřej Klega |
Číst celý článek





1 2 3 4 5

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*