Ohlédnutí za naší diskuzní platformou Eshopista

Ve čtvrtek 11. října se v Art & Event Gallery Černá labuť v Praze uskutečnil nový formát diskuzní platformy Eshopista. Pořadatelé ze společnosti Acomware zohlednili zpětnou vazbu účastníků a podnikatelské příběhy nahradila debata s odborníky o problematice logistiky, expedice a zákaznické zkušenosti.

Nový formát se skládal ze dvou částí. Expertní blok začal srovnáním dat o dopravcích v Čechách, které představil manažer Zboží.cz Milan Šmíd. Podle výsledků je například výdejní místo třetím nejpoužívanějším filtrem na Zboží.cz. Podle predikce očekává, že na přelomu prosince a ledna budou nejžádanější kategorií produktů mobilní telefony. Následně Karel Lyčka, obchodní ředitel společnosti Zásilkovna, hovořil o změnách tržních podmínek během Vánoc. Zdůraznil, že poslední tři měsíce v roce zásadně ovlivní oblast marketingu, technologií, logistiky a personalistiky.

Program první části završila panelová diskuze, kterou moderovala Simona Kijonková, majitelka Zásilkovny. Mezi diskutující se objevili Libor Hudeček ze společnosti ZOOT, Milan Polák z e-shopu Different.cz, Jan Jelínek z firmy Alensa, Karel Lyčka z výdejní sítě Zásilkovna a Juraj Čadecký ze společnosti Factcool. Účastníci probírali zahraniční expanzi, vlastní dopravu, vratky i přípravu na Vánoce.

Druhá část programu v podobě Inspirativního bloku opět začala výzkumem. Martin Šauer ze společnosti Balíkobot analyzoval přepravce u 5,5 milionů zásilek. Uvedl například, že zatímco na tuzemském trhu drží většinový podíl Česká pošta s 30 %, zahraniční podíl přepravců ovládá Zásilkovna s 35% zastoupením.

Dále v tomto bloku vystoupili Tomáš Čupr z Rohlík.cz, Martin Kasa z Pilulka.cz, Juraj Čadecký z Factcool a Michal Menšík z Dodo. První trojice řečníků obhajovala postoj vlastního řešení dopravy. Podle Juraje Čadeckého se firma Factcool tímto rozhodnutím dostává až na třetinu ceny, kterou by jinak musela investovat do externího dopravce. Martin Kasa i Tomáš Čupr také zdůraznili, že tímto krokem mají plně pod kontrolou zákaznickou zkušenost. Michal Menšík naopak oponoval tvrzením, že při větším objemu zboží představuje vlastní doprava přehnanou zátěž společnosti, kterou komplikují zejména sezónní výkyvy.  


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista

Další příspěvky

Ohlédnutí za konferencí Emailing 2020

Ohlédnutí za konferencí Emailing 2020

O aktuálních trendech v e-mailovém marketingu promluví 4. října na konferenci Emailing2020 světové špičky z oboru. Řeč bude mimo jiné o umělé intelige...

číst
PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že...

číst
Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Obchodní oddělení konzultační společnosti pro e-commerce Acomware vede od začátku července Sandra Arbesová. Jejím úkolem je posílit obchodní tým a nab...

číst
cs_CZCZ