Ohlédnutí za konferencí
Emailing 2020

Ve čtvrtek 4. října se v Konferenčním centru City v Praze uskutečnil třetí ročník největší nezávislé konference o e-mailovém marketingu v ČR – Emailing2020. Konferenci pořádala společnost Acomware, která do Prahy pozvala přední světové odborníky na problematiku e-mailového marketingu.

Na konferenci vystoupili například Jason Rodriguez ze společnosti Litmus Software Inc., Tim Watson z firmy Zettasphere nebo Rémi Parmentier z francouzského vývojového studia Tilt Studio. Přednášející hovořili zejména o budoucnosti oboru a dopadech umělé inteligence. Podle Jenny Tiffany z britské společnosti Let’sTalk Strategy se marketingoví specialisté nemají využití pokročilých technologií obávat. Jejich účel zůstává ve snaze ulehčit lidem práci, nikoliv ji vzít. Přínos umělé inteligence viděla i ve výrazně větší časové efektivitě pro tvorbu e-mailových kampaní.

Podle Dericka Wiesnera, který pracuje pro společnost IBM, zůstává před marketingovými specialisty největší výzva v získávání užitečných dat o zákaznících. Stávající výzkumy varují před nedostatečnou prací s informacemi, kdy většina zůstává skryta v nestrukturovaných datech, které málokdo dovede vhodně interpretovat. Řešení opět viděl ve využití virtuálního asistenta s názvem Watson, která dovede tuto úlohu zvládnout v minimálním čase.

Paralelně s přednáškovým programem probíhaly během konference také workshopy. Zde si účastníci mohli prohloubit znalosti o umělé inteligenci a jejím využitím v e-mailovém marketingu. Její přínos marketingoví specialisté mohou do budoucna pocítit především v možnostech personalizace zpráv. Ve výsledku budou moci zákazníci dostávat velmi individuální zprávy a odesílatel pro to bude moci vyvinout jen minimální úsilí.


Kontakt pro média

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527


O společnosti Acomware

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista

 

Další příspěvky

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

BING JE V ČESKU I NA SLOVENSKU NA HISTORICKÉM MAXIMU. VYPLATÍ SE ALE INVESTICE DO VYHLEDÁVACÍ REKLAMY MICROSOFT ADS?

Dominantní globální postavení Google asi nikoho nepřekvapí. Pokud však máte ambici efektivně inzerovat v České republice, zaměřením pouze na tento kan...

číst
PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

PROBLÉM S REKLAMACÍ? AŽ POLOVINU ZÁKAZNÍKŮ ODRADÍ OD DALŠÍHO NÁKUPU

Téměř dvě třetiny Čechů mají zkušenost s reklamací zboží, které si objednali na internetu. Pokud přitom narazí na nějaký problém, u poloviny hrozí, že...

číst
Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Sandra Arbesová vede obchod v Acomware

Obchodní oddělení konzultační společnosti pro e-commerce Acomware vede od začátku července Sandra Arbesová. Jejím úkolem je posílit obchodní tým a nab...

číst
Letošní konferenci Emailing 2020 ovládnou zahraniční řečníci

Letošní konferenci Emailing 2020 ovládnou zahraniční řečníci

O aktuálních trendech v e-mailovém marketingu promluví 4. října na konferenci Emailing2020 světové špičky z oboru. Řeč bude mimo jiné o umělé intelige...

číst