Spustili jsme nový CSS program

Majitelům e-shopů zlevní proklik o 20 %

V Acomware jsme spustili vlastní Comparison Shopping Services (CSS) program, díky kterému získají naši klienti 20% slevu v Google Shopping kampaních. Nový program již využívají například
e-shopy Astratex, Spokojený pes či Tescoma. Obdobnou službu zavádíme také pro zahraničí.

Zkratka CSS je označením pro program, pomocí něhož se mohou konkurenční zbožové srovnávače zapojovat do Shopping kampaní. „Chytře jsme využili nové nařízení Evropské komise, která společnosti Google nařizuje, aby poskytovala prostor ve vyhledávání i ostatním zbožovým srovnávačům. Splnili jsme všechny náročné podmínky a stali se CSS partnerem Googlu. Jsme zatím jediná agentura v Česku, která tento program, postavený na vlastní technologii, nabízí,“ uvádí David Vurma, CEO konzultační společnosti Acomware. Ta aktuálně spouští tuto službu i v ostatních zemích EU. V květnu půjde o Slovensko, Polsko a Německo.

Hlavní motivací k využití CSS programu je až 20% snížení ceny prokliku. Se stejným rozpočtem na kampaň tak lze získat více impresí a prokliků, přičemž celá sleva je připisována přímo do ceny za proklik. Za zařazení do cenového srovnávače si Acomware účtuje měsíční fee, jehož výše je stanovena individuálně podle počtu inzerovaných produktů a také celkové útraty u tohoto typu kampaně. „Spuštění je velmi jednoduché a rychlé. Stačí odeslat žádost o zapojení produktových kampaní do našeho programu a vyčkat na aktivaci účtu. Klient sám nemusí nic upravovat. Není ani potřeba, abychom měli k účtu přístup,“ vysvětluje Andrea Chamilla, Head of Performance ve společnosti Acomware.

Aktuálně využívá CSS program od Acomware například online prodejce spodního prádla Astratex, e-shop pro chovatele psů Spokojený pes nebo výrobce a prodejce kuchyňských potřeb Tescoma. „Novou službu Acomware CSS jsme využili jako první a výrazně jsme díky ní ušetřili v našich produktových kampaních. Velice nás překvapila rychlost spuštění služby, kdy jsme vše vyřídili jen jedním e-mailem,“ dodává Tomáš Haškovec, marketingový ředitel e-shopu SpokojenýPes.cz.

Přečtěte si více o našem CSS programu a využijte tuto unikátní nabídku rychleji než vaše konkurence.

 


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

Datuj zdarma, buduj vztahy. Připravili jsme kampaň pro MOBIL.CZ

Datuj zdarma, buduj vztahy. Připravili jsme kampaň pro MOBIL.CZ

Spustili jsme pro MOBIL.CZ novou reklamní kampaň s claimem „Datuj zdarma, buduj vztahy“. Ambasadorem značky zůstává Jakub Kohák.

číst
Těžké časy začaly i e-shopům. Češi od začátku týdne omezují nákupy online

Těžké časy začaly i e-shopům. Češi od začátku týdne omezují nákupy online

E-shopy s potravinami nestíhají dodávat, online prodejci ostatního zboží ale začínají pociťovat dopady aktuálních opatření. Jen začátkem týdne se prod...

číst
Únorový Eshopista se zaměří na expanzi e-shopů do zahraničí

Únorový Eshopista se zaměří na expanzi e-shopů do zahraničí

Ve čtvrtek 20. února 2020 se v prostorách La Fabrika uskuteční první letošní diskuse Eshopista, která se zaměří na problematiku expanze e-shopů do zah...

číst
cs_CZCZ