Panel – retail a online

Panel – retail a online

Dobírka, výdejní místa, nedokonalá logistika, kterou zákazník nevnímá jako třetí subjekt, a příležitost/hrozba v podobě posílání zásilek přes Českou p...

číst
Panelová diskuze: „Rozdíly mezi online a offline se budou v roce 2013 dále stírat“

Panelová diskuze: „Rozdíly mezi online a offline se budou v roce 2013 dále stírat“

Diskuze se konala 12. března v galerii Café Louvre, moderoval ji Tomáš Jindříšek, bývalý ředitel Ogilvy Interactive a spoluzakladatel Dark Side a. s.

číst
Panel – Jak se bude vyvíjet česká e-commerce v roce 2013

Panel – Jak se bude vyvíjet česká e-commerce v roce 2013

Na panelové diskuzi se sešlo více než 60 zástupců nejvýznamnějších českých e-shopů a zástupců médií. Akci jsme pořádali společně s ADMEZ a Dark Side.

číst
Panel E-commerce 2014: Skladování a logistika

Panel E-commerce 2014: Skladování a logistika

Je nejslabším článkem českých e-shopů logistika? Do čeho v poslední době investovaly e-shopy Kytary.cz a Sportobchod.cz? A začnou tuzemští internetoví...

číst
Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Jaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A ja...

číst
Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Ondřej Klega: Prezentace studie Jak se vidí e-shopy v roce 2014

Prezentace průzkumu mezi 137 českými e-shopy, který jsme realizovali v únoru 2014. Prezentuje Ondřej Klega na panelové diskusi E-commerce 2014.

číst
Novinky v PPC reklamě

Novinky v PPC reklamě

Ve středu 11. září přednášel Honza Fencík na školení APEKu o novinkách v PPC reklamě a změnách v nákupu reklamních ploch a cílení. Školení bylo rozděl...

číst
NetMonitor jde do nového roku s novými daty

NetMonitor jde do nového roku s novými daty

Díky upavené metodice započítává od letošního roku NetMonitor do celkové návštěvnosti českého internetu i čas a aktivitu strávené na webech, které nej...

číst
DATART: Nechceme zákazníka uplácet

DATART: Nechceme zákazníka uplácet

Věrnostním systémem Datartu jsou služby a slevy vnímají jako uplácení zákazníka. Jaké služby to jsou a jaké nové cesty k oslovování nových zákazníků v...

číst
Multikanálový prodej a zásilkový obchod má svou konferenci

Multikanálový prodej a zásilkový obchod má svou konferenci

ACOMWARE je partnerem konference Multichannel 2012, Marketing & Sales zaměřenou na multikanálový prodej. Náš zástupce se představí také mezi řečníky. ...

číst
cs_CZCZ