Panel E-commerce 2014: Konkurence v českém onlinu

Jaké e-shopy jsou na tom nejhůře – ty malé, specializované, velcí hráči na trhu nebo středně velké e-shopy? Dochází ke konsolidaci počtu e-shopů? A jak to vypadá v segmentu potravin?

 

 

Podívejte se také na další videa z panelové diskuse – na prezentaci průzkumu Jak se vidí e-shopy v roce 2014 a jak e-shopy investují do skladových zásob a logistiky.

Spíkři panelové diskuse

 

Tomáš Braverman

Tomáš Braverman

Heureka.cz

Šéf nejsilnějšího českého cenového porovnavače dříve působil jako výkonný ředitel operací firmy Internet Retail na Slovensku a v Polsku.

Jan Vetyška

Jan Vetyška

APEK

Od roku 2006 je výkonným ředitelem Asociace pro elektronickou komerci. Stará se o rozvoj české e-commerce a zajímají ho online marketingové trendy. Dříve pracoval ve společnostech Internet Info a Economia Online.

Heuréka

Největší tuzemský srovnávač zboží, udávající směr české e-commerce. Člen nadnárodního uskupení Allegro Group.                                                                                                                                                                                        

APEK

Sdružení 313 firem, podnikatelů a odborníků v e-commerce. Byla založena v r. 1998 jako nezávislá organizace podporující rozvoj elektronického obchodu v ČR.

Miroslav Černý

Miroslav Černý

TESCO

Marketingový manažer TESCO Stores ČR, ve společnosti působí 7 let. Dříve pracoval pro Vitanu, Nestlé či telefonního operátora Oscar (později Vodafone).                                               

Jan Penkala

Jan Penkala

ACOMWARE

Honza je ředitelem společnosti ACOMWARE, ve které působí již více jak 7 let. Má na starosti službu inteligentní e-mailing a také rozvíjí odborné znalosti ve společnosti a určuje strategii pro e-shopy i retailery na poli e-commerce.

TESCOTESCO patří mezi největší maloobchodní prodejce na českém trhu. Poměrně nedávno spustilo také první internetový obchod s potravinami v České republice.                                                                                                                                ACOMWAREKonzultační společnost orientující se na oblast e-commerce. Zaměřuje se především na e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing
Josef Mech

Josef Mech

SportObchod.cz

Od roku 2002 působí ve SportObchod.cz, druhým rokem pak jak sám uvádí jako principál (Managing Partner). Vystudoval ekonomickou fakultu Masarykovy Univerzity v Brně.

Filip Černý

Filip Černý

Kytary.cz

Dříve působil např. ve společnosti Ogilvy, nyní již sedmým rokem pracuje jako marketingový manažer největšího českého e-prodejce hudebních nástrojů Kytary.cz.

Sportobchod.cz

Jeden z největších e-shopů se sportovním vybavením na poli české e-commerce, dvojnásobný vítěz soutěže nejlepších e-shopů ShopRoku.

Kytary.cz

Největší český e-shop s hudebními nástroji – na poli e-commerce působí již od roku 2000. Denně ho navštíví přes 10 000 unikátních zákazníků.

Moderátor panelu

svoboda

ACOMWARE

​Jan Svoboda

ACOMWARE

Honza Svoboda je dřívějším zakladatelem a ředitelem společnosti NetDirect s.r.o., která se za jeho působení stala

logo-m-journal

nejvýznamnějším středoevropským výrobcem e-shopů. Následně působil ve funkci jednatele ve společnosti Allegro Group CZ, s.r.o. V současné době působí v ACOMWARE jako Manager pro e-commerce partnery.