Acomware přichází na trh s novou kreativní agenturou Blueglue

 

Po ročních přípravách uvádí společnost Acomware na trh novou kreativní agenturu Blueglue. Finálním krokem bylo spojení dvou dynamicky se rozvíjejících oddělení, která za poslední rok vyrostla o více než 360 %. Služby Blueglue již v současnosti využívá například OFFICEO | Office Depot, Tescoma, MOBIL.CZ, SCONTO nebo Astratex.

Novou agenturu tvoří 20 specialistů v čele s Pavlem Paradýsem, který měl v Acomware poslední dva roky na starost vybudování samostatného týmu specializujícího se na výkonnostní marketing a správu obsahu na sociálních sítích. Nyní se stává šéfem nové značky Blueglue. „Acomware je historicky silně spojován s výkonem či prací s daty. Už dlouhou dobu ale klademe stejný důraz také na kreativu a obsah, což dokazují komplexní kampaně, které jsme realizovali pro naše klienty. Nová agentura je tak pro nás logickým vyústěním této cesty,“ vysvětluje David Vurma, CEO společnosti Acomware, podle něhož Blueglue přinese klientům odvážná řešení všude tam, kde je to potřeba.

Tým se soustředí především na komplexní kreativní řešení, tedy budování vizuálních identit, tvorbu obsahu nebo videoprodukci. Nejde však jen o online aktivity, ale také o obalový design, video spoty pro TV, produkci OOH či celkovou realizaci komunikačních kampaní. Další významnou oblastí služeb jsou sociální sítě, a to jak z výkonnostního, tak obsahového hlediska.

Blueglue má k dispozici rovněž kompletní zázemí s vlastním produkčním studiem a vybavením potřebným pro špičkovou video a foto tvorbu. To zahrnuje i livestreamovací techniku pro profesionální webináře či konference.

„Už v současnosti pracujeme pro významné klienty, u nichž hraje kreativa důležitou roli jak v brandových, tak výkonnostních kampaních a zákaznické retenci. Vycítili jsme potřebu flexibility a specializace na tvorbu obsahu. Naší silnou stránkou není jen kreativita a skvělá práce s obsahem, odlišuje nás i businessový pohled na marketing a přesah do marketingové strategie,“ dodává Pavel Paradýs, Head of Blueglue.

Jedním z úspěšných příkladů práce týmu Blueglue je strategie pro společnost MOBIL.CZ, v níž bylo cílem oživit značku na stagnujícím trhu virtuálních operátorů. Změna komunikace byla postavena na úpravě vizuální identity a zvýšení autenticity směrem k cílové skupině. Tváří značky se stal Jakub Kohák. Díky vhodnému propojení brandových a výkonnostních aktivit je MOBIL.CZ v současnosti 3. nejpopulárnějším virtuálním operátorem v ČR s více než 200 000 zákazníky.

„Stále jako Acomware zůstáváme konzultantem a tvůrcem digitálních řešení, která pomohou firmám se vším, co v online řeší – od akvizice zákazníků až po jejich retenci. V Blueglue získává Acomware silného partnera pro naplňování kompletní marketingové a businessové strategie pro naše klienty. Jsem si jistý, že kolega Pavel vybuduje jednu z nejlepších kreativních a komunikačních agentur v ČR,“ uzavírá David Vurma.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

Acomware se stal součástí Google Partners International Growth programu

Acomware se stal součástí Google Partners International Growth programu

Konzultační společnost Acomware se jako jedna z 5 českých a slovenských agentur připojila do Google Partners International Growth programu pro střední...

číst
Webinář od Acomware ukázal, jak řídit digitální reklamu v B2B

Webinář od Acomware ukázal, jak řídit digitální reklamu v B2B

V úterý 16. března jsme ve spolupráci s Asociací pro elektronickou komerci (dále APEK) uspořádali webinář na téma digitální reklamy v B2B.

číst
Google Retail Readiness výzvu vyhrála konzultační společnost Acomware

Google Retail Readiness výzvu vyhrála konzultační společnost Acomware

Tento česko-slovenský meziagenturní závod potvrdil vynikající úroveň našich performance specialistů, kteří výsledkově předčili všechny ostatní zúčastn...

číst
cs_CZCZ