Google Retail Readiness výzvu vyhrála konzultační společnost Acomware

Konzultační společnost Acomware zvítězila v Retail Readiness výzvě, kterou pořádal Google, a potvrdila tím vynikající úroveň svých specialistů na výkonnostní reklamu. Šlo o česko-slovenský meziagenturní závod, který hodnotil připravenost výkonnostních kampaní klientů během vánoční sezóny. 

Google pořádal Retail Readiness výzvu v rámci edukativního programu s cílem připravit e-commerce hráče na vánoční sezónu. Data ukázala, že pandemie koronaviru skokově zvýšila objem nákupů na internetu, kdy největší nárůst zaznamenala tradičně vánoční sezona. To potvrzovalo období mezi říjnem a prosincem roku 2020, kdy Češi utratili na internetu za dárky přes 65 miliard korun.

Do výzvy se s námi přihlásilo dalších 17 předních českých a slovenských agentur. Konečné umístění mezi firmami ovlivňovaly 2 faktory. 

  1. Kvantitativní skóre rozhledňovalo efektivitu automatizace, využití rozpočtu nebo zdraví produktového feedu klientů.
  2. Kvalitativní výsledky závisely na klientských úspěších ve 4. kvartále roku 2020.

Výsledky nebyly do poslední chvíle jisté. Google s námi sdílel průběžné umístění firem každých 14 dnů a pořadí bylo velmi vyrovnané. O to víc si ceníme konečného výsledku, který prokázal výbornou práci našich specialistů. 

Moc děkujeme společnosti Google za ocenění a těšíme se na další akce v budoucnu.

Další příspěvky

Valentýn slaví až třetina Čechů. Místo zážitků si letos nadělí hmotné dárky

Valentýn slaví až třetina Čechů. Místo zážitků si letos nadělí hmotné dárky

Netradiční a v klidu domova. Letošní Valentýn stráví Češi jinak než v minulých letech.

číst
Josef Marek řídí HR konzultační společnosti Acomware

Josef Marek řídí HR konzultační společnosti Acomware

Mezi jeho hlavní úkoly bude patřit vytvoření komplexního systému pro práci s talenty, rozvoj motivačního programu a prohloubení práce se zpětnou vazbo...

číst
Jak řešit zákaznickou retenci e-shopu v praxi?

Jak řešit zákaznickou retenci e-shopu v praxi?

Získání nového zákazníka je 5× dražší než udržení stávajícího. Přesto zákaznickou retenci naplno řeší jen minimum českých firem.

číst
cs_CZCZ