Petr Vondráček řídí obchod a
konzultanty ve společnosti Acomware

 

Novým členem vedení konzultační společnosti Acomware je Petr Vondráček. Bývalý marketingový ředitel mBank nebo Poštovní spořitelny má na starosti řízení obchodu a konzultantů.

Petr Vondráček působil na marketingových a obchodních pozicích v řadě hlavně finančních institucích, jako je například ČSOB, mBank nebo Poštovní spořitelna. Kromě jiných ocenění je také jedním ze spoludržitelů zlaté medaile soutěže efektivity Effie Awards za uvedení značky Era, která v roce 2010 nově zjednodušila a zaštítila finanční služby Poštovní spořitelny.

V konzultační společnosti Acomware zastřeší vedení a rozvoj konzultantů, projektových manažerů a také obchodního oddělení. „Marketing chápu jako disciplínu, která může zásadním způsobem ovlivnit byznys ve firmě. K lepšímu, ale i horšímu. Léta jsem se pohyboval ve vysoce konkurenčním prostředí finančního sektoru a tyto zkušenosti chci nyní předat dál i v segmentu e-commerce a digitálního marketingu. Rád bych celkovou úroveň už tak velmi kvalitních služeb agentury posunul ještě o stupeň výše,“ říká ke své nové pozici.

Od změny si David Vurma, CEO společnosti, slibuje především rozvoj klíčových služeb. „Jde například o další rozšíření konzultačních služeb, posílení našich služeb směrem k nadnárodním společnostem či větší integraci obchodního a konzultačního týmu,“dodává.


KONTAKT PRO MÉDIA

Kamil Gric

kamil.gric@acomware.cz

+420 737 289 527

 


O SPOLEČNOSTI ACOMWARE

Acomware je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce a digitální marketing. Od roku 2002 pomáhá firmám, aby v jeho prostředí dosahovaly co nejlepších výsledků. Zvyšuje prodeje, buduje nové značky nebo zlepšuje péči o zákazníky. Služby společnosti využívají obchodní řetězce, e-shopy i výrobní firmy.

Česká e-commerce scéna je pro Acomware domovem, který se snaží aktivně rozvíjet a kultivovat. Podílí se na vývoji a implementaci nových nástrojů a technologií, školí odborníky i nadšence. Na webu www.acomware.cz publikuje unikátní výzkumy a studie. Je pořadatelem konferencí Performance 2020, Emailing 2020 a cyklu diskuzí Eshopista.

Další příspěvky

Nově spravujeme výkonnostní kampaně, SEO a linkbuilding pro společnost TESCOMA

Nově spravujeme výkonnostní kampaně, SEO a linkbuilding pro společnost TESCOMA

Praha, 27. května 2019 – Výkonnostní kampaně, optimalizaci e-shopu a linkbuilding českého výrobce a prodejce kuchyňských potřeb TESCOMA má nově na sta...

číst
Kreativu v Acomware přebírá Luděk Kováč

Kreativu v Acomware přebírá Luděk Kováč

Novým kreativním ředitelem v konzultační společnosti Acomware je od dubna Luděk Kováč. Ten v minulosti působil na kreativních pozicích v agenturách Wu...

číst
Eshopista: Technologické trendy v e-commerce v roce 2019

Eshopista: Technologické trendy v e-commerce v roce 2019

Přední tuzemští odborníci 7.února 2019 v sídle Microsoftu mluvili o nejnovějších technologických trendech v e-commerce.

číst
cs_CZCZ