Nová školení pomohou e-shopům vítězit. Nabídnou netradiční témata i možnost setkání s významnými e-commerce podnikateli.

Praha, 8. 9. 2014 – Společnost ACOMWARE připravila na letošní podzim novou sérii školení pro české firmy a e-shopy. Ta se od dřívějších školení liší zaměřením na nová témata s důrazem na praktické pojetí a workshop. Unikátní je také možnost setkat se osobně s úspěšnými českými podnikateli.

Společnost ACOMWARE plánuje pro tento podzim minimálně 10 školení pro české e-shopy a další firmy, stejně jako celkem 4 setkání s předními osobnostmi české internetové scény. Díky novému konceptu nabídne společnost v oblasti e-commerce školení na témata, kterým se české konzultační agentury doposud příliš nevěnovaly. „Nechceme školit SEO pro začátečníky a PPC pro pokročilé, tato současná školení mají z našeho pohledu stále stejnou podobu. Zaměříme se na nové, většinou velmi praktické okruhy rad a doporučení, které pomohou e-shopům k vyšším ziskům,“ vysvětluje Jan Penkala, CEO společnosti.

První školení je plánováno již na konec září letošního roku a poslední na začátek prosince. Všechna školení se budou konat v Praze.„Účastníkům poradíme s optimalizací nákupního košíku, s automatizací emailové komunikace, marketingovým plánováním a tvorbou rozpočtu e-shopu. Jeden workshop je zaměřen na zvládnutí vánoční sezóny. Výhoda je, že vše ukážeme naživo a účastníci obdrží doporučení přímo pro své projekty,“ dodává Jan Penkala. Přesný plán školení je možné najít na webových stránkách společnosti ACOMWARE na adrese https://www.acomware.cz/skoleni-a-workshopy/.

Na podzim pokračuje také cyklus diskuzí Eshopista, který dává možnost účastníkům osobně se setkat s úspěšnými českými podnikateli a poslechnout si, jak dosáhly svých úspěchů. Nejbližší díl představí již 11. září Romana Blažka ze Snowboards.cz. Ten před 14 lety zachytil boom snowboardingu a vybudoval největší český e-shop se stamilionovým obratem i vlastní značkou cenově dostupných snowboardů Westige. Roman Blažek na akci prozradí své plány do budoucna – jak jeho podnikání ovlivnil vstup investora nebo jak dosáhne svého cíle být do dvou let jedničkou na sportovním trhu. Registrace na akci je možná do středy 10. září zde.

Pod hlavičkou projektu Eshopista proběhne letos na podzim také setkání s dalšími zajímavými osobnostmi. Od nich se účastníci například dozví, jak těžké je podnikat na internetu s rychloobrátkovým zbožím, jak probíhal vstup významného českého e-shopu na zahraniční trhy a mnohé další. Po Romanu Blažkovi bude dalším hostem Eshopisty Michal Zámec z Parfums.cz, podrobnosti k tomuto setkání budou zveřejněny v nejbližších dnech.

 

O společnosti ACOMWARE s.r.o.

ACOMWARE je specializovaná konzultační společnost pro e-commerce. Zaměřujeme se především na pomoc při vstupu na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti a inteligentní emailing. Mezi naše klienty patří významní hráči na trhu – e-shopy i retailisté: Tescoma, Astratex.cz, Yves Rocher, Expert ČR, Oxalis.cz, VašeČočky, Conrad Electronic, Kytary.cz a další. Za 12 let fungování jsme obsloužili přes 2 000 internetových projektů.

Tým tvoří více než 30 zkušených specialistů. V rámci rozvoje e-commerce také přinášíme klientům řadu případových studií, analýz, školení a workshopů. Všem příznivcům e-commerce přinášíme také cyklus diskuzí s úspěšnými internetovými podnikateli – Eshopista.

 

Kontakt pro média

Rubikon PR

Patricie Petruccová

tel: +420 775 929 191

email: patricie.petruccova@rubikonpr.cz

cs_CZCZ