KOH-I-NOOR: Podpora brandu v zahraničí zvýšila prodeje

Na podzim 2015 jsme pro českého výrobce KOH-I-NOOR realizovali kampaň zaměřenou na podporu značky. Ta přispěla nejen ke zvýšení povědomí o značce, ale vedle také k zvýšení prodejů o 29 %.

Společnost KOH-I-NOOR nás oslovila v létě 2015 s požadavkem na vytvoření digitální strategie pro zahraniční trhy. Cílem této strategie mělo být posílení povědomí o společnosti v zahraničí a to zejména formou propagace vybraných produktových řad.

Klientovi jsme ve spolupráci s Google navrhli strategii kombinující výkonnostní formáty v obsahové a vyhledávací síti s video formáty na YouTube:

  1. Obsahová a vyhledávací kampaň: hlavním cílem bylo získat návštěvnost na vybranou landing page
  2. Video kampaň YouTube: klíčovou metrikou byl zásah (dokončené zhlédnutí)

První kampaň zaměřená na polský trh proběhla v termínu od 14. 9. 2015 do 26. 10. 2015 s plánovaným rozpočtem více než půl milionu Kč.

Výsledkem kampaní byl nejen meziroční růst prodejů o 29 % v kamenných prodejnách, ale také růstu známosti značky o 14,4 %. Díky němu se značka KOH-I-NOOR umístila na prvním místě coby nejznámější brand ve svém oboru.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Koh-I-Noor-2016
Případová studie – Case-Koh-I-Noor-2016
cs_CZCZ