Kava.cz: realizujeme první nápady z workshopu

Správný přístup k zákazníkovi je dnes pro úspěch e-shopu nezbytný. E-shop Kava.cz se zúčastnil našeho workshopu Péče o zákazníka a jak prozrazuje rozhovor s Karlem Příbramským, konkrétní nápady začal jeho tým obratem uvádět v život.

Jakým způsobem hodláte informace získané na workshopu aplikovat v praxi? Můžete uvést nějaký příklad?

Účast na workshopu pro mne byla přínosná. Kromě přednesených informací od Ondřeje Klegy jsem také získal inspirující odezvu od dalších účastníků. Je vidět, že i e-shopy z jiných oblastí řeší podobné problémy.

Veškeré získané informace jsme týden po workshopu v týmu Kava.cz sepsali a vybrali tři témata k rychlé realizaci – zlepšení komunikace s důležitými zákazníky, zvýšení četnosti newsletterů a zrychlení reakce na hodnocení e-shopu (zejména na Heureka.cz).

 

Kava.cz - realizujeme prvni napady

Z informací a rad, které na workshopu zazněly, které považujete za nejužitečnější pro vaše podnikání?

Již před workshopem jsme se rozhodovali o zvýšení četnosti zasílání newsletterů z 2x za měsíc na 1x týdně. Obávali jsme se ale toho, jak naši zákazníci budou reagovat. Díky informacím od Ondřeje Klegy a diskuzi s dalšími účastníky workshopu jsem získal představu, jak zvýšit počet newsletterů, aniž bychom zákazníky naštvali.

Které nové služby nebo technologie (související s péčí o zákazníka) připravujete pro své zákazníky?

Oproti většině ostatních účastníků workshopu vidím jako velkou výhodu to, že již máme za sebou zásadní přepracování e-shopu a nyní pracujeme na zlepšení jeho efektivity a konverzního poměru. To znamená, že velkou technologickou změnu jsme již realizovali – jednalo se zejména o responzivitu webu a o zásadní změnu struktury e-shopu.

Na září tohoto roku chystáme velkou, snad až revoluční změnu spočívající v odbourání jedné z největších překážek nákupu na internetu. Ale to bohužel nemohu prozradit předem.

TIP: Využijte klidnějšího léta a domluvte si s námi individuální konzultaci – právě teď byste měli řešit nejen zákaznický servis, ale také již přípravu na letošní Vánoce.

cs_CZCZ