7 techniques that will kick start email marketing

Email marketing is a certain source of turnover for many e-shops, but it is not handled very smartly. What can be done to make them move from the unaddressed sending of promotional emails according to the "the more the merrier" method to an effective personalized offer?

Jenda Penkala vám představí 7 programů, které pomohou lépe reagovat na potřeby zákazníků a které zvýší obraty z emailingu (čísla z ČR i ze zahraničí). Motto: Tuhá konkurence si žádá jednání v rukavičkách – s Vašimi zákazníky.

Proč přijít na tento workshop?

Jenda je lídrem našich specialistů a zároveň má na starosti službu inteligentní emailing.

Za několik posledních let pracoval pro významné české retailisty a e-shopy (Astratex.cz, Expert ČR, Thomas Cook, Tescoma, Kytary.cz a další).

Díky svým sedmiletým zkušenostem  v oboru má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailisty na poli e-commerce. Svoji práci zaměřuje především na tvorbu marketingových strategií, business poradenství, analytiku a komunikaci se zákazníkem.

Přečtěte si jeho případovou studii e-shopu Conrad Electronic – zvýšení obratu z emailových kampaní o 56 % za pouhé 3 měsíce.

 

Workshop na Marketing Festivalu již tento pátek – od 16:00 do 18:00, hlásit se můžete zde: https://www.marketingfestival.cz/cs/workshop/jan-penkala

en_GBEN