Školení proběhlo 27. června 2013, nicméně můžete si vybrat z bohaté nabídky dalších školení a workshopů, které pro Vás připravujeme.
Google Analytics je nejpoužívanější nástroj webové analytiky. Měří návštěvnost, zdroje, vyhodnocuje efektivitu reklamních kampaní, konverze a mnoho dalších zajímavých informací. Složité statistické výstupy mohou být ale často matoucí a ne všechny jsou zrovna pro Vás užitečné. Vytěžte z tohoto bezplatného efektivního nástroje maximum! Ukážeme Vám, jak na to!
Proč přijít na školení:
Poradíme Vám, jak službu nastavit tak, aby pracovala přesně tak, jak potřebujete. Přijďte a nechte si poradit od odborníků! Co se na školení mimo jiné dozvíte?
- Shrnující přehledy: Poradíme Vám, jak v přehledech najdete užitečné informace. Zjistíte, jak v grafech a ukazatelích najdete přesně to, co hledáte.
- Vlastní přehledy: Odkryjí Vám informace pro hlubší zamyšlení. Ukážeme Vám, jak vytvářet, ukládat a upravovat vlastní přehledy, které informace je vhodné sledovat a jak s nimi naložit.
- Segmentace a její využití: Poradíme Vám, jak nastavit segmenty a zkratky, které zrychlí práci a ukážou nová a užitečná data. Použití segmentů pro historický provoz Vám pomůže vylepšit budoucí kampaně.
- Nedokončená objednávka: Jak určit její hodnotu?
- User experience: Jak lze využít výstupy k analýze Vašeho zákazníka a objednávkového postupu? Poznejte svého zákazníka a zvyšte svůj obrat!
- Propojení s Google Adwords a Webmaster Tools: Maximalizujte efektivitu své práce! Propojení Google služeb představuje snadnou cestu k působivým výsledkům.
Nenechte se převálcovat konkurencí a využívejte dostupné informace, které máte přímo pod nosem, na maximum!
Pro koho je školení vhodné:
Školení je určeno pokročilejším uživatelům Google Analytics.
Všechny termíny již vypršely. Zkuste si ale vybrat jiné školení nebo workshop z naší nabídky.