Emailový marketing je pro spoustu e-shopů jistým zdrojem obratů, se kterým ale nezachází příliš chytře. Co udělat pro to, aby se posunuly od bezadresné rozesílky propagačních emailů dle metody „čím víc, tím líp“, k efektivní personifikované nabídce?
Jenda Penkala vám představí 7 programů, které pomohou lépe reagovat na potřeby zákazníků a které zvýší obraty z emailingu (čísla z ČR i ze zahraničí). Motto: Tuhá konkurence si žádá jednání v rukavičkách – s Vašimi zákazníky.
Jenda je lídrem našich specialistů a zároveň má na starosti službu inteligentní emailing.
Za několik posledních let pracoval pro významné české retailisty a e-shopy (Astratex.cz, Expert ČR, Thomas Cook, Tescoma, Kytary.cz a další).
Díky svým sedmiletým zkušenostem v oboru má na starosti rozvoj odborných znalostí ve společnosti a určování strategie pro e-shopy a retailisty na poli e-commerce. Svoji práci zaměřuje především na tvorbu marketingových strategií, business poradenství, analytiku a komunikaci se zákazníkem.
Přečtěte si jeho případovou studii e-shopu Conrad Electronic – zvýšení obratu z emailových kampaní o 56 % za pouhé 3 měsíce.
Workshop na Marketing Festivalu již tento pátek – od 16:00 do 18:00, hlásit se můžete zde: https://www.marketingfestival.cz/cs/workshop/jan-penkala