Tazne.cz: Nová strategie PPC přinesla růst tržeb o 458 %

Optimalizace PPC kampaní vám může v relativně krátkém čase přinést znásobení příjmů. Dobrým příklade je e-shop Tazne.cz, kde jsme za 6 měsíců dosáhli významného růstu, aniž bychom zvýšili poměr nákladů vůči tržbám.

 

PPC kampaně jsou jedním ze základních stavebních kamenů každé správné online marketingové strategie. V ACOMWARE jim proto věnujeme velkou pozornost, která se projevuje úspěchy našich klientů – vzpomeňme z nedávné doby např. SEVT.

Ještě lepší výsledky dosáhl e-shop Tazne.cz, který pod naší taktovkou prošel zásadní přeměnou celé své PPC strategie. Jejím cílem bylo vedle zvýšení příjmů také zachování stávajícího podílu nákladů vůči tržbám. Letos na jaře jsme proto provedli následující změny:

Optimalizace PPC kampaní se projevila takřka okamžitě – již 2 měsíce po převzetí PPC vzrostly tržby skokově o 185 %, po 6 měsících růst dosahuje dokonce 458 %. To vše při zachování výchozího podílu nákladů k tržbám mezi 10-13 %.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Máte problém s nedostatečnou výkonností vašich PPC kampaní? Obraťte se na nás!

Případová studie - Case-Tazne-2014
Případová studie – Case-Tazne-2014
cs_CZCZ