Seznam Day

Seznam Days v Brně a v Praze proběhly ve dnech 11. a 13. června 2013. Report z konferencí si můžete přečíst zde, videa pak najdete na našem YouTube kanálu.

 

Můžete se také podívat, jaká školení a workshopy máme aktuálně v nabídce.

 


Využijte všechny služby Seznam.cz pro růst vašeho e-shopu. Denně používají služby Seznam.cz miliony uživatelů. Využijte naplno všech služeb, které Seznam.cz nabízí, oslovte široké publikum a získejte nové zákazníky. Sledujte správné ukazatele výkonnosti svých kampaní a nekupujte prokliky na Sklik.c zbytečně draho, vyvarujte se chyb v optimalizaci feedů na Zboží.cz a spojte svou značku s tematickým videem na Stream.cz! Kromě novinek v mobilních kampaních a katalogu Firmy.cz se v praktických ukázkách podíváme na nákupní proces a způsoby, jak ho zlepšit.

         

Přijďte si poslechnout

Milan Šmíd (Zboží.cz)

Milan se pohybuje v oblasti medialního trhu již několik let. Přináší do Zboží novou energii a zkušenosti ze současného trendu e-commerce.

David Velechovský (Sklik.cz)

David se PPC reklamou zabývá sedm let. V Seznamu působí od roku 2011, zastřešuje péči o největší klienty a agentury inzerující v Skliku. O PPC píše na blog Skliku, publikuje v médiích (Marketing a Média), přednáší na konferencích a seminářích.

David Lorenc (Smobil.cz)

David začínal jako Project Manager v digitální agentuře Mather Advertures, kde pracoval pro ČEZ,  Vodafone a Air Bank. Od roku 2012 buduje v Seznamu „mobilní“ obchodní tým. Podílí se i na dlouhodobé strategii mobilních služeb a mobilní reklamy.

Jan Penkala (ACOMWARE.cz)

Jenda je lídrem našich specialistů a zároveň působí jako špičkový konzultant. Za několik posledních let pracoval pro významné české e-shopy (Astratex, Oxalis) a retailové hráče (Expert ČR).

Tereza Mrkvová (Display kampaně)

Tereza pracuje v Seznamu pátým rokem a má na starosti plánování kampaní na míru pro klíčové zákazníky. V rámci portfolia rozvíjí jak malé tak velké firmy.

Antonín Klepáček (Firmy.cz)

Antonín pracuje v Seznam.cz od roku 2003, začínal na pozici marketingového poradce, později manažer týmu a regionální manažer. Od června 2012 je na pozici manažer Firmy.cz.

Rudolf Rokos (Stream.cz)

Rudolf do Seznam.cz nastoupil v roce 2007. Předtím působil ve Stream.cz a Impression Media. Specializuje se na reklamní kampaně, které jsou spojené s videem.


Kdo využívá všechny služby Seznam.cz roste!

Přijďte na celodenní workshop Seznam Day. Jen dva plánované termíny!

Připravili jsme tato témata:

 

Zboží.cz

Víte, co můžete vyčíst z podrobných statistik na Zboží.cz? Umíte správně optimalizovat svoje data?

Jaká je návštěvnost Zboží.cz v porovnáním s konkurencí a jaký je stav databáze? Začněte využívat

marketingovou podporu Zboží.cz! Vyplatí se Vám to.

Sklik.cz

Nastavujete správné cíle svých kampaní? Být či nebýt ve vyhledávání viděn na brandové dotazy?

Vytěžte efektivně svěřené rozpočty do poslední koruny!

Naučte se chytit zákazníka v poslední fázi rozhodovacího procesu (produktové kampaně).

Víte, komu svěřit své kampaně? Inhouse specialistovi, agentuře, optimalizátorovi od Seznamu?

ACOMWARE.cz

Jaké jsou prvky nákupního procesu a je lepší jedno nebo vícekrokový košík? Umíte využívat všechny

možnosti testování průchodnosti košíku a sledujete v něm všechnu analytiku?  Podíváme se na průchodnost košíkem

v praktických příkladech na náhodně vybraných e-shopech účastníků celodenního workshopu.

Smobil.cz

Co víte o uživatelích mobilního internetu v ČR? Jaká jsou specifika nakupování přes mobilní zařízení

a jaké máte možnosti využití mobilní reklamy? Předvedeme ukázky fungujících kampaní.

Display kampaně

Stručně představíme display reklamu na Seznamu a zodpovíme otázku, zda display může být

výkonnostní? Naučte se ovlivnit výkon svých kampaní. Fungující display kampaně v praktických ukázkách.

Firmy.cz

Co jsou Firmy.cz v řeči čísel a jak mohou podpořit Váš e-shop?

Fakta, mýty o Firmy.cz. Jaké je jejich další směřování?

Stream.cz

Jak Stream.cz pracuje pro/s klienty? Video jako nástroj pro využití v e-commerce businessu.

Nejen pro velké e-shopy!

Proč přijít:

• Osobně se potkáte odborníky ze Zboží.cz, Sklik.cz, Smobil.cz, stream.cz, Firmy.cz
a specialisty s ACOMWARE.
• Zodpovíme Vám individuální dotazy a poradíme, co s problémy na Vašem e-shopu.
• Velký prostor pro networking.
 

Mediální partner:                             
 


Máte dotaz ke školení?

Telefon: (+ 420) 737 289 119

Ohlasy ze školení

Se školením od společnosti ACOMWARE jsme byli velmi spokojeni, dozvěděli jsme se řadu nových informací a poznatků.

David Hájek AXA ASSISTANCE, AXA Group

Všechny termíny již vypršely. Zkuste si ale vybrat jiné školení nebo workshop z naší nabídky.