Panelová diskuse: Zákazník v době multichannelu

Online a offline se i nadále propojují - velcí retailisté pomalu vstupují na internet a největší e-commerce prodejci budují sítě kamenných poboček. Jaké je chování zákazníků napříč kanály, jaké očekávají v multichannelu služby a jaký je potenciál jednotlivých oborů? 

Přijďte si poslechnout zkušenosti s multichannel prodejem - pozvání na naši panelovou diskusi přijali Martin Lysoněk (Baťa), Radim Roženek (Tescoma), Petr Hulec (Expert ČR) a Radek Mrkos (Albatros Media). Moderátorem panelové diskuse bude Tomáš Jindříšek z ADMEZ.

Témata panelové diskuse:

  • Aktuální stav e-commerce podle e-shopů

Součástí panelové diskuse bude představení výzkumu mezi českými e-shopy na téma roku 2014 a výhledu pro letošní rok.

  • Vztah k online nakupování

​Nakupování na internetu je mezi lidmi stále populárnější. Jaký mají zákazníci vztah k jednotlivým oborům a jak vybírají e-shop, ve kterém nakoupí?

  • Obory a jejich potenciál

Jaké obory jsou nejpopulárnější a ve kterých již online přerostl offline? Kde je naopak stále nevyužitý potenciál a jaké bariéry brání jeho naplnění?

  • Retail na internetu

​Jací retailisté jsou již online a kteří se chystají vstoupit? Bojují velcí prodejci více s retailovou konkurencí nebo se specializovanými e-shopy? Poslechněte si zkušenosti našich panelistů. 

  • Zákaznické služby

Jaké služby zákazníci očekávají online a offline? Jak je to s poplatky za vyzvednutí zboží na prodejně nebo vrácením zboží zakoupeného v e-shopu?

  • Bariéry a motivátory nákupu

Jaké jsou největší bariéry k nákupu v jednotlivých oborech? Co dalšího vedle dopravy zdarma a nízké ceny zákazníky motivuje ke koupi?

Proč přijít?

  • Setkejte se s cca dalšími 100 lídry e-shopů a retailu
  • Načerpejte novou inspiraci, trendy a klíčové informace pro další rozvoj Vašeho businessu
  • Přijďte si vyměnit vlastní zkušenosti s ostatními v neformálním prostředí

Kdo přijal pozvání?

 

Martin Lysoněk

Baťa

Pro nejznámější českou obuvnickou firmu pracuje Martin Lysoněk již téměř 15 let, poslední 4 roky pak na pozici technického ředitele (CTO).

Radim Roženek

Tescoma

Radim Roženek má v Tescomě jako E-commerce Manager na starosti e-shop s kuchyňskými potřebami www.eshop.tescoma.cz.

Baťa, jehož síť tvoří v současnosti sedm desítek prodejen, patří mezi největší české prodejce obuvi.

Tescoma, která je 100% českou společností, se stala synonymem pro kuchyňské potřeby. Potřeby do kuchyně nejen prodává, ale také sama vyvíjí a testuje.
 

Petr Hulec

Expert.cz

Čtvrtým rokem šéfuje internetovému prodeji ve společnosti Expert ČR, dříve pracoval například pro Penny. 

Radek Mrkos

Albatros Media

V Albatrosu začínal jako ředitel e-shopu knihy.cpress.cz, od roku 2011 pak má na starosti všechny internetové obchody Albatros Media.

Expert ČR je jedním z nejvýznamnějších prodejců elektroniky v ČR, která nedávno rozšířila svůj offline prodej o nový obchodní kanál - e-shop.

Mediální společnost nabízející pod značkami deseti samostatných nakladatelství. Je právním nástupcem ALBATROS nakladatelství a.s.

Moderátor panelu

​Tomáš Jindříšek

ADMEZ

Tomáš Jindříšek je Managing Partner a spoluzakladatel agentury Dark Side. Předtím působil deset let jako ředitel OgilvyInteractive, internetové divize mezinárodní reklamní sítě Ogilvy. Tomáš je rovněž předsedou představenstva Asociace direct marketingu, e-commerce a zásilkového obchodu.

 

Kdy? Kde?

Místo: Restaurant Danubio, Karolinská 650/1-2, Praha 8 - Karlín
Datum: čtvrtek 22.1.2015

Program diskuse:
14:30 Registrace a káva
15:00 Key note – představení studie
15:15 Start panelové diskuse
17:30 Konec panelu, networking a volné dotazy
 
Omlouváme se, kapacita panelové diskuse je již naplněna.
 

 

Všechny termíny již vypršely. Zkuste si ale vybrat jiné školení nebo workshop z naší nabídky.

Školí Vás

Máte dotaz ke školení?

Telefon: (+ 420) 737 289 119

Ohlasy ze školení

.

. .