Marketing na hraně

WorkshopOPEN: Inteligentní e-mailová komunikace

Seriál našich workshopů pokračoval setkáním na téma e-mailové komunikace. A přivítali jsme i speciálního hosta: praktické příklady využití inteligentního e-mailingu představil Filip Černý z Kytary.cz.



Číst celý článek
Novinky

Agátin svět: Facebook se osvědčil jako prodejní kanál

Spuštění kampaní e-shopu Agátin svět na Facebooku mělo jasný cíl: zvýšit tržby. Díky kvalitní optimalizaci se také podařilo snížit podíl nákladů na obratu až na pouhých 10 %.

| 11.01.2017 |
Číst celý článek
Novinky

Tescoma: Originální e-mailová kampaň propaguje kulinářské akce

České společnosti Tescoma jsme vymysleli automatizovanou kampaň, v níž pomocí e-mailu zveme zákazníky na kulinářské akce. Kampaň za svou originalitu i výsledky získala 2. místo v soutěži WebTOP100.

| 15.12.2016 | Petr Cikán |
Číst celý článek
Novinky

Naši klienti mají nejlepší e-mailové kampaně dle WebTop100

Kromě prvního místa, které v soutěži obsadil projekt automatizovaných kampaní pro UrbanStore, jsme získali i druhou pozici – za e-mailovou kampaň, kterou promuje věrnostní akce TESCOMA.

| 16.11.2016 | Jan Penkala |
Číst celý článek
Případová studie

Helcel nábytek: 5x vyšší obrat díky dlouhodobé spolupráci

S českým prodejcem nábytku spolupracujeme od roku 2013 a za tuto dobu jsme mu pomohli k zvýšení obratu na pětinásobek. Klíčem k růstu byly konzultace i výkonnostní marketing.

| 13.10.2016 | Jakub Janda |
Číst celý článek



Znalost

Pánvičky.cz: využití značky MasterChef k podpoře prodeje

V loni na podzim jsme k příležitosti další řady kulinářské show MasterChef pomohli známému e-shopu Pánvičky.cz k růstu prodejů. To vše díky správnému využití zvýšené hledanosti.

| 22.06.2016 | Andrea Štefková |
Číst celý článek
Novinky

Trojice nových posil se představuje

Tři nováčci v ACOMWARE, to jsou Zdeněk, Petra a Markéta. Chtěli jsme je poznat blíže, proto jsme jim položili několik záludných otázek.

| 02.06.2016 | Tomáš Fikar |
Číst celý článek
Znalost

Narex: První digitální kampaň známého výrobce nářadí

Známému výrobci a prodeji nářadí Narex jsme v loňském roce pomáhali s vůbec první digitální kampaní. Ta pomohla zvýšit povědomí o značce i získat nové návštěvníky.

| 16.05.2016 | Ondřej Klega |
Číst celý článek
Případová studie

Exasoft: zvýšení doručitelnosti a příjmů z e-mailingu

Jednomu z největších českých e-shopů zaměřených na IT a spotřební elektroniku jsme pomohli optimalizovat e-mailovou komunikaci. Výsledkem je růst příjmů o 68 %, významná role automatizovaných kampaní a spokojený zákazník.

| 28.04.2016 | Pavel Vondruška |
Číst celý článek





1 2 3 4 6 11 16 21

Buďte v kontaktu a konzultujte svůj projekt ještě dnes!

Kontaktní údaje

Těší nás, že jste se rozhodli nás kontaktovat.

Čím podrobněji popíšete svůj dotaz či problém, tím lépe Vám budeme moci pomoci. Děkujeme za zadání Vašich kontaktních údajů, které nám umožní pružnější komunikaci s Vámi. Budeme Vás kontaktovat v nejkratší možné době. Jsme rádi za důvěru, kterou do nás vkládáte.



Telefon: (+ 420) 737 289 119

*

*

*


*