Individuální školení zbožových porovnávačů

Naučíme Vás, jak ze zbožových porovnávačů vytěžit co nejvíce. Dozvíte se, jak správně optimalizovat svůj XML feed, stanovit správnou strategii nabídek cen za proklik i jak správně spárovat produkty. Naši špičkoví specialisté Vám ukážou vše potřebné k maximalizaci zisku ze všech předních českých srovnávačů (Heureka.cz, Zbozi.cz, Hledejceny.cz, Hyperzbozi.cz). 

Pro koho je individuální školení připraveno?

Začátečníci:

  • Nevíte si rady s optimalizací feedu pro přední zbožové porovnávače?
  • Umíte získat informace, které produkty byste mohli bez obav zdražit? A které naopak zlevnit? A víte, kde získat informace o Vašem nejoblíbenějším produktu?
  • Víte, jak odhalit špatně spárované produkty a zajistit jejich spárování?
  • Napsal vám zákazník (anebo to byla konkurence?) opravdu špatnou recenzi a chce vědět, jak z toho elegantně ven?
  • Tápete ve využití dalších atributů, jako jsou CPC, EXTRA MESSAGE, PRODUCT_NAME vs. PRODUCT, využití atributu PARAM pro zařazení do filtrů Heuréky?

Pokročilí:

  • Chcete se naučit pracovat se sortiment reportem?
  • Váháte, jakou zvolit strategii nabídek cen za proklik?
  • Víte, že uživatelé nejčastěji nakupují produkty v cenové hladině +15% od nejnižší ceny a chcete vědět, jak tuto informaci využít při biddování?
  • Jak moc si myslíte, že jsou přední pozice důležité?
  • Pomůžeme Vám z porovnávačů zboží vytěžit co nejvíce.

Google Nákupy:

  • Připravíme pro Vás xml feed + základní optimalizaci
  • Které atributy Google Merchant Centre jsou pro váš business nezbytné a které naopak můžete vynechat?
  • Mají vaše produkty 3 jedinečné identifikátory a znáte atribut identifier_exist? 
  • Používáte atributy adwords_grouping a adwords_labels?
  • Nastavením feedu však práce nekončí - stejně důležité je správná optimalizace PLA kampaní a dynamického remarketingu v Adwords!

 

Témata doporučená pro jednotlivé úrovně se mohou volně prolínat - rádi Vám zodpovíme všechny dotazy.

Jaké jsou výhody individuálního školení?

  • Školení připravíme Vám přímo na míru

    Během celého školení budeme pracovat přímo s Vašimi daty a konkrétní ukázky uvidíte na Vašem e-shopu. Na školení můžete přizvat i své kolegy - cena se nezmění. Naše školení je opravdu individuální - přizpůsobíme se Vašim znalostem a dostanete odpovědi na všechny Vaše dotazy.

  • Ukážeme Vám, jak pracovat se sortiment reportem

    Odhalíme špatně spárované produkty a ukážeme Vám, jak zajistit jejich spárování. Dozvíte se, jak využít rozšířeného názvu zboží podle hledanosti klíčového slova. Také navrhneme cenovou strategii - identifikujeme produkty, které je vhodné zlevnit a které naopak zdražit.

  • Pomůžeme Vám vytěžit ze srovnávačů zboží co nejvíce

    Naučíme Vás, jak stanovit správnou strategii nabídek cen za proklik i jak získat a využít certifikát Ověřeno zákazníky. Dozvíte se, jak správně komunikovat se zákazníky a přínos veškerých aktivit sledovat a vyhodnocovat pomocí statistik.

  • Školit Vás budou specialisté v oboru

    Během celého školení se Vám budou věnovat naši specialisté, kteří jsou špičkami ve svém oboru. Všechny poznatky mají podložené mnohaletou praxí a desítkami webů na prvních pozicích v porovnávačích.

  • Poptejte toto školení ještě dnes a my Vám zajistíme individuální cenu!

Spojte se s námi

*

*

*



Zadané údaje podléhají zákonu o ochraně osobních údajů 101/2000 sb. Odesláním souhlasíte se zasláním informací od ACOMWARE, s.r.o.

Školí Vás

Ondřej Chvojka Data Analyst
Ondřej pracuje jako Data analyst. Stará se o nasazování měřících kódů na weby zákazníků a zajišťuje nastavení Google Analytics. Zkušenosti získal ve společnosti eBRÁNA.

Na školení byli

Máte dotaz ke školení?

Telefon: (+ 420) 737 289 119

Ohlasy ze školení

Se školením od společnosti ACOMWARE jsme byli velmi spokojeni, dozvěděli jsme se řadu nových informací a poznatků.

David Hájek AXA ASSISTANCE, AXA Group