Série workshopů s Heureka.cz byla završena v Praze

Praktické školení pořádané ACOMWARE a Heureka.cz zažilo svůj vrchol v úterý 6. listopadu na posledním termínu v Praze. Tato série čtyř workshopů se jako jediná soustředila výhradně na porovnávač cen Heureka.cz.

Jak využít Heureka.cz na 100 %… a vydělat na tom?

Tématem školení bylo zejména představení všech funkcí a novinek na Heureka.cz, s cílem využít tento porovnávač cen na 100 % a úspěšně ho používat jako výdělečný prodejní kanál. Do problematiky návštěvníky uvedl náš konzultant Jan Penkala. Návštěvníci se dozvěděli, že 44 % zákazníků zjišťuje informace o produktech a rozhoduje se o nákupu právě na porovnávačích cen. Přitom přes 670 analýz e-shopů v projektu Barometr ACOMWARE zjistilo, že většina e-shopů sice využívá srovnávače zboží, ale 47% z nich je pouze registrováno a nic nepodniká ke zlepšení!

 


Workshop - Heureka.cz

Novinky roku 2012 na Heureka.cz

Novinky roku 2012 včetně rad pro jejich využití představil na workshopu Kamil Demuth (COO Heureka.cz). „Všechny kroky, které v Heureka.cz podnikáme,“ uvedl zásadní novinky Kamil, „děláme pro to, abychom přinášeli co největší konverze.“

Rozšířený základní XML soubor obsahuje např. položku Delivery – kde můžete uvádět ceny dopravy ke každému konkrétnímu produktu. Existují totiž e-shopy, které si uměle snižují cenu produktu a potom to dohánějí vyšší cenou dopravy. Tato možnost by tomu měla zamezit.

Změny ve FASHION mají za cíl zkvalitnit obsah v sekci móda, která je asi nejrychleji rostoucím segmentem ve srovnávačích. Zákazník si bude moci vyfiltrovat oblečení třeba jen v určité velikosti. Nové podmínky vejdou v platnost 15. listopadu 2012.

​Aktuální trendy v placení se začínají ubírat směrem mobilních plateb. Zaregistrovali jste službu Mobito„Dejte zákazníkům svobodnou možnost, jak chtějí zboží dodat a jak ho chtějí zaplatit,“ vyjádřil se Kamil Demuth v souvislosti nejen s touto službou, ale i k různým alternativám doručování.

Během workshopu padala řada dotazů, na které reagovaly  Alexandra Čermáková (Content manager Heureka.cz) a Jitka Komárková (Shop specialist Heureka.cz).  I v průběhu přestávky se kolem všech zástupců z Heureky i Jana Penkaly utvořily hloučky lidí pro získání individuálních informací a rad.


Workshop - Heureka.cz (2)

Jak zvyšovat konverze

Ve druhé polovině se slova opět ujal Jan Penkala, který se věnoval odbornějším radám se zaměřením na zvyšování konverzí. Mezi více než čtyřiceti  zúčastněnými e-shopy nebyl ani jeden uživatel reportu z Měření konverzí. „Report z Měření konverzí je zásadní nástroj, který e-shopy musí používat na denní úrovni,“ připomněl Jan Penkala. Pro ty, kteří nevyužívají Heuréku na maximum, doporučujeme službu 999.cz, která ve spolupráci se srovnávačem zboží Heureka.cz připravila novou unikátní službu – Heureka analýzu.

 

 


Nákupní košík Heureka.cz

Poslední částí workshopu bylo představení nákupního košíku na Heureka.cz Jitkou Komárkovou. Tato funkce bude již brzy přístupná všem e-shopům honosícím se certifikátem Ověřeno zákazníky.

cs_CZCZ