Plánování Upper Funnel kampaní není jen o tom, kde inzerovat, ale hlavně o tom, jak zajistit dostatečný zásah a efektivitu napříč kanály. Marketéři dnes stojí před klíčovou otázkou: Co přinesla televize? Co přidaly digitální kampaně? Je lepší kombinace více médií, nebo jedno silné médium? Není naše TV nebo digitální kampaň příliš malá na to, aby měla skutečný dopad? Místo dohadů se opíráme o data a naše zkušenosti. Díky měření sledujeme reálný inkrementální zásah digitálních kampaní k dalším kanálům. Naše snídaně je velmi přínosná i pro klienty, kteří s TV kampaněmi zatím nepracují.
Na co se společně podíváme na marketingové snídani?
- Měření zásahu – Jak zjistit reálný inkrementální zásah digitálních kampaní k TV?
- Specifika TV kampaní – Proč a jak je třeba řešit inkrementální zásah k televizní kampani?
- Možnosti měření – Jak efektivně měřit zásah u kampaní napříč kanály a kolik to stojí?
- Zajímavá data – Jaké jsou překryvy mezi TV, Seznamem a YouTube? A kolik stojí zásah?
- Jak se liší demografie v rámci přímého nákupu u velkých mediálních domů s TV?
- Media planning – Které kombinace mediatypů fungují nejlépe? Jak pracovat s rozpočtem a velikostí kampaně?
- Digitální kampaně – Jaké formáty využít pro maximální efekt v rámci povědomí a zvažování?
Jaké konkrétní otázky si například zodpovíme?
- Jaký celkový zásah v populaci má YouTube v kombinaci s TV Nova nebo TV Prima?
- Jaký unikátní dodatečný zásah k TV mi online poskytne a jak to vlastně měříme?
- Kdy je video na YouTube nejdražší a proč to není ve vánoční sezóně?
- Co je on-target zásah a proč je pro vyhodnocení kampaně zásadní?
- Jakých frekvencí dosahují velké mediální kampaně napříč mediatypy?
- Jaké jsou ideální frekvence pro kvalitní zásah v onlinu?
- Proč je v Upper Funnel lepší žádná kampaň než malá kampaň?
- V čem se podobá zásah v TV se zásahem na videa na Seznamu?
- Jaké mohou být překryvy jednotlivých médií v kampani? TV, Youtube, Meta, Seznam a tak dále.
- Proč je u online videa důležitější řešit kvalitu zásahu více něž celkový zásah kampaně?
- Jak technicky probíhá měření cross mediálního zásahu a kolik stojí?
- Kdy je třeba doplnit TV kampaň kvůli demografii zásahu i jinými kanály?
- Od jaké výše zásahu přestává být YouTube efektivní?
- Na co si dát pozor u videa na sociálních sítí jako Meta a TikTok v rámci mediálního mixu?