CROSS-MEDIÁLNÍ KAMPANĚ

Jak kombinovat digitální kampaně s TV pro maximální inkrementální zásah?

Plánování kampaní není jen o výběru médií, ale o správném nastavení zásahu a efektivity. Jak kombinovat TV a online? Jak měřit inkrementální zásah? Bez dat jen hádáme. Na marketingové snídani se podíváme na reálná čísla a strategie, které fungují.

David Vurma
Filip Král

Co vám workshop přinese?

Data a měření v praxi

Ukážeme vám, jak sledovat reálný přínos digitálních kampaní k TV a jak měřit a vyhodnocovat zásah napříč kanály. Nasdílíme s Vámi také data z našich vlastních výzkumů.

Optimální strategie pro váš budget

Nasdílíme s Vámi, jak pracujeme s plánováním cross-mediálních kampaní, aby dosáhly maximálního inkrementálního zásahu.

Praktické know-how pro efektivní kombinaci TV a digitálu

Zjistíte, kdy je lepší kombinace více médií, jak pracovat s rozpočtem a které formáty přinášejí nejlepší efekt.

Plánování Upper Funnel kampaní není jen o tom, kde inzerovat, ale hlavně o tom, jak zajistit dostatečný zásah a efektivitu napříč kanály. Marketéři dnes stojí před klíčovou otázkou: Co přinesla televize? Co přidaly digitální kampaně? Je lepší kombinace více médií, nebo jedno silné médium? Není naše TV nebo digitální kampaň příliš malá na to, aby měla skutečný dopad? Místo dohadů se opíráme o data a naše zkušenosti. Díky měření sledujeme reálný inkrementální zásah digitálních kampaní k dalším kanálům. Naše snídaně je velmi přínosná i pro klienty, kteří s TV kampaněmi zatím nepracují.

Na co se společně podíváme na marketingové snídani?

Jaké konkrétní otázky si například zodpovíme?

Prodejní formulář je vytvořen v systému SimpleShop.cz.