5. – 6.2.
Clarion Hotel Praha
Přes 900 účastníků – reprezentantů obchodu a výroby, dodavatelů informačních a komunikačních technologií, bankovnictví, vysokých škol, státní správy, médií a expertních institucí ze sféry poradenství, reklamy a výzkumu –diskutovalo o budoucnosti maloobchodu i internetového obchodování. Hlavními myšlenkami dvoudenní konference byly nové výzvy maloobchodního prodeje, změny v nákupním chování zákazníka, nové technologie a vzrůstající význam e-commerce.
Mezi několika sekcemi (např. Obchod a mobilní obchod, Obchod a obchodníci, Obchod a budoucí) jsme měli zástupce v sekci Obchod a budoucí zákazník. V panelové diskuzi se také vyjadřovali.
Roland Katona, Manager, Acquiring and E-commerce, ČSOB/Era
Radek Pazour, Customer Relations Manager, IKEA CZ/HU/SK
Jan Penkala, ACOMWARE
Jan Vetyška, výkonný ředitel, Asociace pro elektronickou komerci
Petr Vokroj, Head of Food, Marks & Spencer Czech Republic
Prezentace studentů VŠE
Kompletní program konference zde.
S tématem o efektivní emailové komunikaci vystoupil Jan Penkala v sekci Obchod a budoucí zákazník. Jeho přednášku a následnou panelovou diskuzi si vyslechlo více než 500 posluchačů.