Připravte se na věk m-commerce!

V pondělí 12. listopadu měl ACOMWARE opět své zastoupení na semináři pro členy APEK. S Janem Penkalou se představil i Michal Horák, ředitel společnosti PeckaDesign. Společně se věnovali mobilnímu marketingu, m-commerce a tvorbě responzivních webů.

Zajímavosti z uživatelského testování na mobilech

„Testeři občas zuřivě a opakovaně ťukají do displeje, protože stránky reagují pomalu. Je důležité, aby byla stránka načtena do 10 vteřin,“ zdůrazňuje Jan Penkala, senior e-commerce consultant. Základní navigace, značka a případně vyhledávání je vhodné umístit nad ohyb. Není nutné, aby měla mobilní verze webu hodně grafiky. Na menším zařízení je stěžejní přehlednost.

Počet zákazníků stále roste

Připravte se na věk m-commerce

​V roce 2010 překonaly prodeje chytrých telefonů prodeje klasických počítačů. S růstem využití chytrých telefonů stoupá i počet návštěvníků e-shopů skrze mobilní zařízení. Následně se stále více uživatelů smartphonů nebojí uskutečnit nákup přes mobil nebo tablet.

Jak se chovají zákazníci?

Nakupování je třetí nejoblíbenější aktivitou při používání chytrého telefonu (66 % zákazníků tvoří ženy). Při nákupu je využito více zařízení: 65 % uživatelů začne na mobilu. Z toho 61 % pokračuje na notebooku a 4% na tabletu.

 

 

 

 

 

cs_CZCZ