Našeho klienta UrbanStore.cz jsme na jaře 2016 oslovili s nápadem na novou e-mailovou kampaň, která bude určena k reaktivaci jeho stávajících zákazníků. Chtěli jsme přitom maximálně využít údaje, jež máme o každém zákazníkovi k dispozici – konkrétně webtracking, historii transakcí i jeho preference.
Klientovi jsme konkrétně navrhli remarketingovou kampaň zacílenou výhradně na stávající zákazníky, kteří po svém nákupu znovu navštívili jeho e-shop. Těmto zákazníkům jsme přitom nechtěli předkládat klasickou prodejní nabídku, ale zvýšit jejich informovanost. Newsletter, jenž jsme vytvořili, se pak stává jednoduchým prostředníkem k jednotlivým značkám oblečení, které UrbanStore.cz prodává.
Kampaň je klientem vyhodnocována především na základě zájmu o newsletter. Pro tento účel plně postačuje metrika open rate. Hodnoceny jsou také získané tržby. Kampaň je dlouhodobě třetí nejúspěšnější z pohledu tržeb, návštěvnosti i průměrné hodnoty objednávky. Zároveň si drží též vysoké hodnoty open rate mezi 26 až 53 %.
Kampaň byla za své originální pojetí oceněna v roce 2016 v soutěži WebTop100, kde získala 1. místo v kategorii E-mailingová kampaň.
Více informací najdete v infografice pod tímto textem.