Feedo: Přivedli jsme zákazníky z kamenných obchodů na internet

Feedo se díky své specializaci na výživu a zboží pro kojence pohybuje v oblasti FMCG – rychloobrátkového maloobchodního zboží. Cílovou skupinou jsou těhotné ženy a maminky s dětmi ve věku 0 – 3 roku, které většinou navštěvují kamenné prodejny.

Primárním cílem spolupráce proto bylo přivést zákazníky z kamenných obchodů na internet. Snažíme se proto odbourat bariéry pro nákup online (doprava zdarma, nižší ceny zboží) a ve spolupráci s klientem realizujeme řadu marketingových kampaní. Cílem je také zavedení nástrojů pro akvizici zákazníka na internetu (výkonnostní marketing) a pro jeho následné udržení.

Právě stávající zákazníci hrají důležitou roli – ti, kteří nakoupí jednou za 4 měsíce, tvoří 65 % obratu e-shopu. Nastaveny jsou proto nástroje pro maximalizaci retence (hodnoty zákazníka) v čase, v této oblasti využíváme emailing a další techniky.

Feedo je díky vzájemné spolupráci lídr trhu potřeb pro kojence. Akviziční strategie vedla k růstu služeb až o 300 %. Významný podíl stálých zákazníků na obratu také potvrzuje vhodně nastavenou strategii pro segment FMCG.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Nezapomínejte, že také vám můžeme pomoci se vstupem na online trh. Domluvte si s námi marketingovou konzultaci!

Případová studie - Case-Feedo - Kampaň Pampers
Případová studie – Case-Feedo – Kampaň Pampers
cs_CZCZ