Feedo.cz: E-mailový marketing se podílí na 50 % nákupů

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz pomáháme s e-mailovou komunikací již několik let. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků.

V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak aktivně nesbíralo data o svých zákaznících. Naším cílem bylo tyto věci napravit a zvyšovat nejen počty objednávek, ale také hodnotu značky v očích zákazníků.

 

Dojmy z úspěšné spolupráce v našem videu sdělují Jan Penkala (CEO, ACOMWARE) a Štěpán Jandl(Marketingový manažer, feedo.cz). Dozvíte se jak feedo.cz začínalo, specifika segmentu, které nástroje využívají a jakým způsobem jsou marketingové kanály nastaveny dnes.

 

 

 

K dosažení cílů jsme navrhli několik hlavních kroků:

1.    Implementaci nástroje IBM Marketing Cloud

2.    Vytvoření centrální marketingové databáze

3.    Vytvoření zákaznických segmentů

4.    Zavedení automatických e-mailových kampaní

5.    Vybudování komunity díky atraktivnímu obsahu

Díky technologii IBM Marketing Cloud, pochopení zákazníka a správnému nastavení komunikace se e-mailing v krátké době stal nejdůležitějším prodejním kanálem e-shopu Feedo.cz.

Více informací najdete v případové studii pod tímto textem.

Případová studie - Case-Feedo-2017
Případová studie – Case-Feedo-2017

Chcete se o e-mailingové komunikaci dozvědět více? Pak byste neměli chybět na 2. ročníku konference Emailing 2020, kde můžete načerpat inspiraci a know-how od těch nejvlivnějších světových odborníků. Dozvíte se, jaké jsou aktuální trendy v e-mailovém marketingu a které z nich ho budou významně ovlivňovat v příštích měsících a letech.

Emailing 2020 je již druhým rokem největší nezávislou konferencí o e-mailové komunikaci v ČR. Hlavními tématy jsou význam a přínosy e-mailu v komunikaci, vytěžování e-mailu jako silného prodejního nástroje a jeho využití pro budovaní loajality. Chybět nebudou ani nové informace o marketingové automatizaci nebo chytrém využívání zákaznických dat a chování.