Feedo.cz: obsahová kampaň přinesla tisíce návštěvníků

V létě jsme realizovali kampaň na podporu blogu největšího českého e-shopu se zbožím pro kojence Feedo.cz. Za minimální náklady se podařilo získat tisíce nových návštěvníků. 

Blog provozovaný na adrese http://blog.feedo.cz obsahuje rady a doporučení pro maminky. Primárním cílem kampaně realizované v srpnu 2015 bylo zvýšit povědomí o jeho existenci a získat nové návštěvníky.

Obsahová kampaň byla zaměřena na klíčová slova související s kojeneckou tématikou a umístěna na serverech zaměřených na ženy a maminky. Využity byly textové i grafické inzeráty, které kombinovaly propagaci brandu a praktických rad pro maminky.

Při nákladech 29 200 Kč přinesla kampaň následující výsledky:

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Feedo-2015
Případová studie – Case-Feedo-2015