Expert.cz: Spuštění multikanálového prodeje u obchodníka s elektronikou

Nákupní sdružení Expert bylo jedním z posledních prodejců elektroniky, který vstoupil na online trh. Díky zajímavým konkurenčním výhodám e-shop uspěl a průběžně mu roste obrat i marže. Prodej na internetu navíc posílil některé kamenné pobočky.

Nákupní sdružení Expert je klientem ACOMWARE od roku 2011, kdy jsme se podíleli na rozhodnutí společnosti založit e-shop jako nový prodejní kanál. Toto rozhodnutí zahrnovalo nejen vytvoření strategie pro online trh, ale také její úspěšnou prezentaci před více než 20 samostatnými společnostmi sdruženými pod značkou Expert.

Hlavním cílem e-shopu je vhodně doplňovat kamenné prodejny a být novým zdrojem obratu při zachování odpovídající marže ze zboží.

Vedle obecné strategie připravujeme pro klienta také doporučení v oblasti produktu, logistiky, cenotvorby nebo komunikace. Dlouhodobě řešíme také marketingovou podporu zejména formou výkonnostního marketingu.

E-shop Expert.cz dnes dosahuje meziročního růstu obratu o 21 %. Od spuštění e-shopu neustále roste marže na prodaném zboží. Online prodej navíc pomohl posílit některé kamenné pobočky, zejména v Praze.

Více informací najdete v naší studii, kterou si můžete stáhnout zdarma zde.

TIP: Nezapomínejte, že také vám můžeme pomoci se vstupem na online trh. Domluvte si s námi marketingovou konzultaci!

Případová studie - Case-Expert-2014
Případová studie – Case-Expert-2014
cs_CZCZ