Jednomu z největších českých e-shopů zaměřených na IT a spotřební elektroniku jsme pomohli optimalizovat e-mailovou komunikaci. Výsledkem je růst příjmů o 68 %, významná role automatizovaných kampaní a spokojený zákazník.
S e-shopem začínáme spolupracovat v létě 2015, kdy mu po analýza stávajícího stavu (pouze e-blast, nedostatečná práce s databázi kontaktů) doporučujeme implementaci profesionálního nástroje IBM Marketing Cloud. Po dokončení implementace jsme pro klienta realizovali následující kroky:
Jednotlivé kroky se takřka okamžitě projevují na výsledcích e-mailové komunikace. Za celý podzim 2015 vzrostl obrat z tohoto kanálu meziročně o 69 %. Očištění databáze vedlo k odstranění zhruba 5 % nefunkčních kontaktů, díky aktivnímu sběru se dlouhodobě daří databázi pravidelně zvětšit o 12 000 nových kontaktů měsíčně (6 % velikosti databáze). Byla zajištěná také vysoká doručitelnost e-mailů, která aktuálně dosahuje čísla 99,54 %.
Více informací najdete v infografice, kterou najdete pod tímto textem.