Spolupráci s e-shopem ExaSoft.cz jsme zahájili v červenci 2016, kdy jsme převzali správu PPC kampaní s cílem maximalizovat tržby při dodržení PNO pod 5 %. Do výpočtu PNO bylo možné zahrnout také 30 % hodnoty asistovaných konverzí.
Vzhledem k povaze segmentu e-shopu jsme se rozhodli pracovat především s Google nákupy. Založili jsme celkem 84 samostatných kampaní, které odpovídají kategoriím webu. Za účelem zvýšení konverzního poměru a celkové ziskovosti jsme po získání dostatečného množství dat začali kampaně vyhodnocovat a optimalizovat:
Kvalitním nastavením a optimalizací kampaní jsme v listopadu 2016 dosáhli zvýšení tržeb z Google nákupů meziročně o 233 %, přičemž PNO byla po započítání 30 % z hodnoty asistovaných konverzí pouze 4,1 %.
Více informací najdete v infografice pod tímto textem.