Different.cz: Push notifikace přinesly přes 300 nákupů za 3 měsíce

S nápadem vyzkoušet si nový kanál – takzvané push notifikace – jsme módní e-shop Different.cz (www.different.cz) oslovili na jaře letošního roku. Cílem jejich implementace bylo vytvořit podpůrný prostředek pro udržování pozornosti a zájmu zákazníka. Pomocí jednoduchých krátkých sdělení jsme chtěli zákazníka motivovat k určité akci a podpořit jednotlivé marketingové kampaně (tedy i podpořit prodej).

V tomto konkrétním případě Different.cz využívá push notifikace ve spojitosti s e-mailingem, kde fungují jako připomínka jednotlivých zaslaných akcí. Při prokliku z notifikace se zákazník vždy dostává na obsahovou landing page či video popisující příslušnou akci, značku nebo produkt. Výhodou je, že zákazník o sobě nemusí předávat prakticky žádné informace (e-mail, jméno), pouze povolí zasílání oznámení v rámci svého prohlížeče (Chrome, Firefox, Safari) či mobilního zařízení (Android).

Přestože k nasazení push notifikací došlo teprve na konci dubna 2017, celkem jsme do konce letošního léta získali téměř 8 500 nových uživatelů. Denně tak přírůstek nových kontaktů přesahuje 100. Průměrný click-rate z doposud odeslaných notifikací činí 8,24 % a push notifikace přinesly přes 300 objednávek.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem.

Případová studie - Case-Different-2017
Případová studie – Case-Different-2017
cs_CZCZ