Baushop.cz: emailing tvoří po půl roce 11 % obratu

Cílem spolupráce s Baushop.cz byla implemetace zcela nové strategie emailové komunikace se zákazníky. Podobně jako u řady dalších klientů jsme proto realizovali hned několik základních kroků:

Výsledky nové strategie byly takřka okamžité – již 3 měsíce od zahájení zakázky byl téměř zdvojnásoben původní obrat z emailingu. Za celý rok 2014 pak meziročně vzrostl o 583 %.

Podařilo se také získat tisíce nových kontaktů a dosáhnout cíle zvýšit podíl emailingu na obratu e-shopu. Ten tvořil v prvním pololetí minulého roku zhruba 1 %, v druhém pololetí se pak zvýšil na téměř 11 %. Celkový obrat e-shopu přitom meziročně (i v porovnání 1. a 2. pololetí 2014) rostl o desítky procent.

Více informací najdete v infografice pod tímto textem, můžete si ji stáhnout i na tomto odkazu.

Případová studie - Case-Baushop-2015
Případová studie – Case-Baushop-2015
cs_CZCZ