Nezaspěte dobu!Reklamy s produktovými informacemi fungují na českém trhu od března 2013. Jejich implementace a následná optimalizace není snadná, tuto relativní novinku tak stále nevyužívají všechny tuzemské e-shopy. Velice málo je pak využívá na maximum – neumí je totiž správně optimalizovat. V případě správné implementace tak můžete získat konkurenční výhodu – možná se Vám ještě dnes podaří najít segment, kde bude jen jeden inzerent.
|
|
Screen výsledků vyhledávání Google – PLA se zobrazují vpravo |
Co je potřeba pro zobrazování PLA?Pro úspěšné spuštění kampaní je potřeba mít účet Google Merchants (Nákupy Google) a XML feed se zbožím, který musí splňovat všechny podmínky Google – podstatně se liší od XML feedů pro české zbožové porovnávače.
Kde se reklamy zobrazují?Reklamy s produktovými informacemi se zobrazují vpravo od výsledků vyhledávání na místě prvních tří inzerátů Google AdWords. Velkou výhodou těchto reklam je, že kromě obrázku (který přitahuje pozornost) se zobrazí i cena. Pokud máte cenu nižší než konkurence, můžete na Váš e-shop přivést více potenciálních zákazníků.
|
Rozšiřte svůj záběrVaše reklamy s produktovými informacemi se mohou zobrazovat současně s Vašimi inzeráty Google AdWords. Pokud se zobrazujete i ve výsledcích přirozeného vyhledávání, může se Váš odkaz zobrazit ve výsledcích vyhledávání až třikrát. Výrazně tak zvyšujete šanci, že si uživatel vybere ve výsledcích vyhledávání právě jeden z odkazů na Váš e-shop.
Kontaktujte násZanechte nám na sebe kontakt, spojíme se s Vámi a společně s našimi specialisty navhrneme řešení na míru právě Vám. Kampaně Vám nejen spustíme, ale dokážeme je také efektivně optimalizovat.
|
|